Pozvánka na seminář „UDRŽITELNOST PRO VÝROBU A OBCHOD: ROK 2020-2021 JAKO VSTUP DO NOVÉ REALITY?“

Časopis RETAIL NEWS vás zve na 6. ročník semináře „UDRŽITELNOST PRO VÝROBU A OBCHOD: ROK 2020-2021 JAKO VSTUP DO NOVÉ REALITY?, který se bude konat 22.6. 2021 v Akademickém klub VŠE v Praze. Nezapomeňte se přihlásit, počet míst je omezen!

Seminář opět přinese zkušenosti a případové studie firem a institucí, které odpovědnost a udržitelnost do svých firemních DNA začlenily, a ani negativní dopady koronakrize jejich postoje nezměnily. Naopak se ukázalo, že v souvislosti s pandemií začali lidé a firmy více myslet na zdraví, na dopady své činnosti na přírodu i společnost. Seminář se tematicky skládá ze 3 oblastí: výsledků průzkumů, případových studií firem a oblasti člověka, regionu a životního prostředí.

VÝBĚR Z PROGRAMU:

  • CSR A UDRŽITELNOST NA POŘADU DNE. SKUTEČNĚ?

Dopady pandemie na vnímání CSR a udržitelnosti. Co si myslí a co dělá česká populace. Informace z výzkumů agentury Ipsos k tématům CSR a udržitelnosti.

Hana Vejborná, CSR& Reputation Research, Ipsos

  • UDRŽITELNOST JAKO SOUČÁST NAŠEHO ŽIVOTA

Koronakrize je epizodou, udržitelnost se stává (musí stát) součástí našich životů.

Jak se změnilo chování zákazníků, jak se změnil obchod, jaké jsou dopady na životní prostředí. Obchod v roli nositele trendů k zajištění trvalé udržitelnosti (jak v oblasti produkce potravin, tak souvisejících oblastí – obaly, odpady apod.).

Je nejvyšší čas k akceleraci. (Vítám větší zapojení státu a vznik nových iniciativ. Není jich stále dostatek.)

Trvalá udržitelnost napříč sektory. (Od zemědělství, přes průmysl až po služby. Role obchodu v ní.)

Nové trendy, ke kterým máme přístup i díky nadnárodnímu charakteru obchodu.

Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR

  • NÍZKOENERGETICKÉ PRODEJNY V RETAILU

Společnost COOP se stala největším retailovým výrobcem zelené energie díky solárním panelům na desítkách prodejen a provozuje také první nízkoenergetické prodejny s využitím obnovitelných zdrojů, nebo modulární typy prodejen.

Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development, Svaz českých a moravských spotřebních družstev, Skupina COOP, COOP Mobil

  • UDRŽITELNÉ ZNAČKY UMOŽŇUJÍ UDRŽITELNOU SPOTŘEBU

Od kávy po spotřební zboží. Zkušenosti společnosti Tchibo.

Lenka Mašková, CSR manažerka, Tchibo Praha

  • CHARTA UDRŽITELNOSTI DR. OETKER

Společnost Dr. Oetker se vždy chovala odpovědně a udržitelné jednání vnímá jako součást samotné podstaty firmy. Teď své ambiciózní cíle v oblasti udržitelnosti shrnula v Chartě udržitelnosti. Mezi jinými chce Dr. Oetker dosáhnout klimatické neutrality, omezit plasty a zajistit úplnou recyklovatelnost svých obalů. Dále firma investuje velké částky do nutričních profilů svých výrobků.

Zdeněk Kvinta, Marketing Executive Manager Senior CZ/SK

  • BUĎTE IN A POUŽÍVEJTE OBALY Z VLNITÉ LEPENKY!

Nákupní chování spotřebitelů je ovlivněno i tím, jak ekologicky šetrné balení výrobci používají. Vysvětlíme, jak lze udržitelnými obaly z vlnité lepenky nahradit obaly z plastu nebo hliníku. Ukážeme vám konkrétní příklady udržitelných obalů na potraviny a dozvíte se, proč naši zákazníci ekologicky šetrné obaly využívají a jak podněcují spotřebitele ke koupi!

Martin Hejl, jednatel THIMM Obaly

  • UDRŽITELNOST S VAZBOU NA KONKRÉTNÍ DOBU A KONKRÉTNÍ MÍSTO

Aplikujete-li na firemní udržitelnost dlouhodobější měřítka a je-li pro vás hodnotou existence vašeho businessu v nějakém konkrétním místě, začnete se přirozeně zajímat o vnější prostředí firmy, region či stát ve kterém působí. V našem případě to vedlo k založení spolků Agentura pro rozvoj Broumovska a Podnikatelský klub Broumovska, které se staly hybateli strategické diskuse a dlouhodobých projektů směřujících k rozvoji regionu, ve kterém působíme.

Jan Školník, Agentura pro rozvoj Broumovska

  • ZA VŠÍM HLEDEJME ČLOVĚKA

Současná doba je plná nejistoty a stresu. Myslíme-li na rozvoj udržitelné společnosti, nesmíme zapomínat na člověka, na jednotlivce.

Jiří Devát, předseda Správní rady Nadačního fondu Filantia


SEMINÁŘ PŘIPRAVUJÍ společnosti Press21 a THIMM THE HIGHPACK GROUP ve spolupráci s Katedrou mezinárodního podnikání Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze a časopisem Retail News.

Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.

TERMÍN KONÁNÍ: 22.6.2021, 9:00 – 15:00

MÍSTO KONÁNÍ: Akademický klub VŠE v Praze, Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3

VLOŽNÉ:

Základní vložné 2990,-Kč

ZVÝHODNĚNÉ VLOŽNÉ:

2 490,- Kč pro 2 účastníky z jedné firmy

2 100,- Kč pro 3 a více účastníků z jedné firmy

2 490,- Kč pro předplatitele časopisů vydavatelství Press21

2 490,- Kč pro členy SOCR ČR

Ceny za vložné jsou pro 1 osobu a jsou uvedeny bez 21 % DPH

REGISTRUJTE SE NA: https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2021/

Podrobné informace o programu najdete v příloze a na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2021/

Pro registraci na seminář prosím využijte přihlašovací formulář na webu.

Pro platbu můžete využít platební údaje ve formuláři, nebo využijte mail: klanova@press21.cz a bude Vám vystavena faktura.

Kontakt pro Vaše dotazy:

Eva Klánová
jednatelka

Press21 s.r.o.
Holečkova 103/31
150 00 Praha 5 Smíchov
tel.: 606 414 301
e-mail: klanova@press21.cz
www.press21.cz

 

Praha, 16. května 2021