Podlinku v Košíku převzal Radek Janata se zkušeností z řetězce BILLA nebo čerpacích stanic MOL

Online supermarket Košík.cz pokračuje ve stavbě svého evropského marketingového týmu. Nejnovější posilou se stal Radek Janata, který s více než 16letou marketingovou zkušeností přichází na nově vytvořenou pozici Head of Trade Marketing and Media. Má za sebou působení na nejvyšších marketingových pozicích: byl zodpovědný za trade marketing pro PepsiCo, později působil jako zástupce šéfa marketingu v maloobchodním řetězci BILLA. Přes dva roky vedl retail marketing jako hlava týmu pro čerpací stanice MOL a posléze jako Head of Unconventional Channels řídil komunikaci na netradičních kanálech pro BAT.

V Košíku bude Janatova mise jasná: otevírat nové kanály, kde je možné přiblížit online nákupy potravin zákazníkům napříč Českem, ale i novými zeměmi. Do těch se Košík vypraví v první polovině letošního roku. Janata bude spolupracovat s agenturním tandemem WMC Grey a OMG, který vzešel vítězně z tendru a postará se o komunikaci a nákup médií. Agentury budou oporou především při eventech nebo direct marketingových aktivitách.

„Celou kariéru jsem strávil s klasickým retailem. A myslím si, že právě tuto zkušenost teď můžu přinést do Košíku. Online nákupy nám zjednodušují život, ale občas mi tam při objednávání chybí lidský kontakt, který je z mého pohledu v retailu zásadní,“ vysvětluje Radek Janata, Head of Trade Marketing and Media. „Chci se teď se zákazníky více potkávat – třeba na eventech, kde jim je možné naši službu dovysvětlit a případně zodpovědět naživo jejich další otázky. Cílem nebude získat nové, zcela oddané zákazníky. Jdeme spíš vysvětlovat, že online nákup potravin je čas od času výrazně lepší volba než cesta do kamenného supermarketu. A v takovou chvíli je Košík jako expert na velké pohodlné nákupy ten nejlepší partner.“

Celý marketing Košíku se chystá na příchod evropských aktivit

Příchod Radka Janaty však není jediná změna, kterou se Košík chystá na start sjednocené globální komunikace. V týmu marketingové ředitelky Kláry Tanzerové se odehrály i další dvě důležité změny.

Do čela marketingových kampaní napříč třemi trhy se nově postavila v pozici Head of Campaign Management dosavadní šéfka obsahu Romana Pistulková. Kompletní záštitu nad globálním online marketingem pak z pozice Head of Online převzal Michael Barták, který v Košíku od roku 2022 zodpovídal za performance aktivity.

 

Zdroj: FYI Prague

Praha, 28. března 2024