Penny oceněno za digitalizaci

PENNY MARKET získal v rámci Retail Summitu 2020 ocenění Digital Retailer, a to za přístup k digitalizaci, rozvoji společnosti a agilní přístup k zákazníkům a trendům moderní doby. Cenu v rámci slavnostního večera předala coby partner summitu společnost O2, která vybírala celkem ze šesti firem, jež za jejich přístup k digitalizaci nominovali odborníci.

Digitalizace zasahuje do všech oblastí prodeje. Společnost PENNY MARKET v roce 2019 výrazně investovala do digitalizace a optimalizace interních procesů a systémů. „Nejde jen o to, co vidí zákazník na prodejně. Je to nezbytná součást strategického plánování a rozvoje celé společnosti, od prodejen přes centrální sklady, jejich vzájemné propojení a komunikaci. V poslední době jsme mimo jiné výrazně zlepšili kvalitu, dostupnost a rychlost internetového připojení, aby naše interní procesy byly co nejefektivnější a nejrychlejší. To vše se promítá do komfortu pro zákazníky. Postupně se připravujeme na plnou digitalizaci. Chceme například na maximum začít využívat potenciálu IoT (internetu věcí), pomocí plné digitalizace interních procesů přejít plně na takzvané „paperless offices„, a tím celkově podporovat snižování ekologické zátěže planety,“ řekl při převzetí ocenění Martin Peffek, jednatel společnosti PENNY MARKET.

Míra digitalizace má přímý dopad na snižování energetické náročnosti prodejen, což v případě téměř 400 prodejen přináší značné úspory. Chytré prodejny výrazně lépe hospodaří s elektrickou energií, příkladem mohou být počítači řízené pekárny, chladící pulty, vytápění, a tak dále. „Téma digitalizace chápeme jako zásadní a aktuální. Cílem tohoto ocenění je podpora celkového přístupu k digitalizaci. Hodnotili jsme vývoj a směr jednotlivých společností, které těmito změnami prochází, a u nichž je digitalizace součástí strategie podporována nejvyšším managmentem s maximální prioritou. A právě za tento přístup jsme se rozhodli tentokrát ocenit společnost PENNY MARKET,“ řekl při slavnostním vyhlášení ceny David Petrov, obchodní ředitel společnosti O2.

Ve vztahu k zákazníkům v současné době PENNY připravuje a testuje technologie samoobslužných pokladen, digitální cenovky a další řešení. S řadou těchto technologií se zákazníci PENNY setkají ještě v letošním roce.

 

Zdroj: Penny Market s.r.o.

Praha, 8. února 2020