Ostravské OC Forum Nová Karolina přivítalo nové značky

Salaterie UGO, Park Avenue, Rossmann, Dermacol, Neoluxor či 4F. Noví nájemci rozšířili v posledních měsících nabídku obchodního a zábavního centra Forum Nová Karolina v Ostravě.

ugo_fnk1To se tak blíží 100% obsazenosti 58 000 m2 obchodních ploch. Pro společnost Active Retail Asset Management (ARAM), která má na starosti komplexní správu tohoto oblíbeného centra, letošek přinesl i řadu dalších pozitivních zpráv. Návštěvnost roste každý měsíc v meziročním srovnání o cca 7 %, ještě razantnější je nárůst v případě tržeb, které jsou v porovnání s rokem 2015 vyšší o přibližně 9 %. Více informací na www.activeretailam.com/cz

Centrum je ve vynikající kondici a letos návštěvnost rozhodně překročí hranici 9 milionů. Forum Nová Karlina je jednoznačně jedním z nejlépe fungujících obchodních center mimo Prahu, “ říká Martin Kubík, ředitel Active Retail Asset Management.

Nejvíce centrum posiluje v oblasti gastra a módy, ale rozšiřuje se i nabídka služeb. V rámci food courtu byla nově otevřena Salaterie UGO, jež v Ostravě otevřela svůj vůbec největší koncept v tuzemských obchodních centrech. Ve Foru na ploše 330 m2 nabízí nejen široké spektrum zdravého občerstvení, ale rovněž obchod s ovocem a zeleninou, včetně exotických produktů.

Velmi pozitivně byla přijata značka klasické pánské módy Park Avenue. Ta se stala součástí módní zóny centra, která od začátku roku posílily i obchody Columbia, La Martina nebo koncept nově vstupující na český trh, značka 4F. Ta by pro zákazníky měla otevřít prodejnu na začátku prosince letošního roku. Podobně centrum expanduje v segmentu zdraví a krásy. K hlavním akvizicím patří drogerie Rossmann (556 m2) či monobrandová prodejna kosmetiky Dermacol.

Týmu ARAM se daří úročit vysokou oblibu centra mezi obyvateli i návštěvníky Ostravy a stejně tak naplňovat dlouhodobou strategii rozvoje, z níž mají prospěch i sami nájemci. „ Nově více profilujeme a posilujeme jednotlivé sektory tak, aby zákazníci i nájemci těžili ze synergie značek. Během posledních 12 měsíců jsme prodloužili 86 nájemních smluv a přivedli do centra 15 nových značek,“ doplňuje výsledky Lenka Matthews (Dvořáková), ředitelka pronájmů ARAM.

Profilaci a positioningu OC Forum Nová Karolina pomáhá rovněž marketing zaměřený na výjimečné, nadregionální akce. Patří k nim festival pyromuzikálních ohňostrojů a videoartu, vlastní pivní festival nebo speciální nabídky pro návštěvníky Colours of Ostrava a Beats for love. Konkrétně v červenci, kdy se konají tyto největší regionální festivaly, stouply meziročně tržby o 19 %, návštěvnost dokonce o 58 %.

Stále větší podíl ve spektru návštěvníků tvoří turisté, účastníci nejrůznějších akcí, včetně kongresů nebo obchodních jednání.  Nacházejí u nás špičkové služby, skvělé obchody i největší koncentraci kvalitního gastra. Navíc se skvělou dostupností a lokací v samotném centru města,“ doplňuje Martin Kubík.

 

Zdroj: Community s.r.o.

Praha, 20. října 2016