OC Šestka přivítalo další nové nájemce

Rostoucí návštěvnost a obraty, viditelné investice do modernizace interiéru, ale i ohlášené velké stavební projekty v okolí s novými obyvateli i pracovníky. Tyto faktory stojí za úspěšným pronájmem nových jednotek v OC Šestka na Praze 6. To v posledních týdnech přivítalo hned několik nových značek a další nové obchody se otevřou do léta.

K největším pronájmům patří dvě téměř 200metrové jednotky v 1. patře. Početné a věrné zákazníky oslovují prémiové značky CAMP DAVID & SOCCX. Jde o stylovou módu vysoké kvality s komplexní nabídkou pro každého zákazníka. Včetně business casual. Segment fashion posílil rovněž showroom kabelek, tašek a kufrů DELMAS, zastupující výrobky značek Anekke, Samsonite, JOOP!, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Strellson nebo Porsche Design.

Pokračuje také rekonstrukce a rozšiřování nabídky gastro. Nad veškerá očekávání si vede restaurace KFC, kterou vedle specializovaných bister nově doplnila pizza & pasta Mamma Maria. Postupně otevře i vyhlášená indická restaurace Satyam, originální koncept Sumo Running Sushi nebo značková kafeterie Café by Tretter´s. Ještě do léta získá moderní design a dvojnásobnou kapacitu jídelní zóna pro návštěvníky.

Služby posilujeme na všech frontách. Před silnou letní sezonou otevřeme novou směnárnu ExChange. Už připravujeme zázemí pro solárium a Beauty Studio. Jednáme s několika barber shopy, stejně jako opravnou obuvi nebo modistickým salonem s úpravami na míru. Ve všech případech se vždy s možností rozšíření nabídky obracíme na stávající nájemce,“ říká Peter Fazekaš, zodpovědný za pronájem ploch v OC Šestka. Podle něj je do konce roku jisté 100% obsazení 1. podlaží centra. Velmi pravděpodobně se však podaří získat nájemce pro všechny zbývající jednotky.

Průměrná denní návštěva Šestky se v poslední době blíží 9 000 zákazníků. Vzhledem k očekávanému dalšímu růstu s novými obchody tak Šestka letos zřejmě překoná historickou hranici 3,5 milionů návštěvníků. „Ambice máme vzhledem k cílení na klienty a zaměstnance Letiště Václava Havla ještě vyšší. Poprvé vidíme jednoznačnou synergii mezi jejich potřebami a naší nabídkou – od food segmentu přes kosmetiku, cestovní zavadla a služby až po dárky,“ doplňuje Lenka Šátková za marketing Šestky.

Právě chystané rozšiřování kapacit blízkého letiště, posun v realizaci rychlodráhy se zastávkou přímo před Šestkou nebo ohlášená rezidenční výstavba v této části Prahy 6 a Prahy-západ generují centru další tisíce potenciálních stálých návštěvníků. Další přinese schválená realizace obřího P+R parkoviště pro 5000 aut v těsném sousedství Šestky. Management Šestky i proto kalkuluje s překonáním 5 mil. návštěvníků do roku 2021.

Chceme tomu už nyní jít naproti. Proto důsledně naplňujeme strategii takzvaného lokálního, sousedského convenience centra s pestrou nabídkou kvalitních potravin. V tomto ohledu začneme budovat takzvanou fresh food zónu s útulnými prodejnami čerstvých sýrů, ryb a produktů z nich, pekárny i řeznictví,“ líčí další plány Peter Fazekaš.

Vedle nových obchodů prochází rekonstrukcí celá řada stávajících jednotek. Zcela novou, svěží podobu získaly v posledním kvartále prodejny Tescoma, Relax nebo hračkářství Pompo. K těm, které se chystají na realokaci nebo re-fit, patří Yves Rocher, PME Legend nebo Orsay. Do konce roku tak proměnou projde de facto třetina z celkem 90 jednotek, které jsou na Šestce k dispozici.

 

Zdroj: OC Šestka

Praha, 13. května 2019