OC Aupark v Hradci Králové směřuje ke svému otevření

Český retailový trh letos na podzim obohatí úspěšná síť obchodních center Aupark ze Slovenska. Již nyní je Aupark pronajat z 80 % a mezi jeho nájemci nechybí prestižní mezinárodní značky. Některé z nich se ve městě představí vůbec poprvé, jako například ECCO, Marc O´Polo, Le Premier, Muziker, Costa Coffee a Vegg GO.

První Aupark mezinárodní developerské skupiny HB Reavis v České republice se otevře ve 4. čtvrtletí letošního roku v Hradci Králové, které je součástí třetí největší městské aglomerace u nás. Obchodní centrum poskytne 22 000 m2 pronajímatelných ploch.

Aupark se nachází v atraktivní lokalitě U Koruny na Gočárově třídě. Přístupný je z hlavní královéhradecké dopravní tepny, kterou denně projede více než 18 000 aut, což znamená nejen jeho dobrou viditelnost, ale také skvělou dostupnost. I z toho důvodu je Aupark navržen tak, aby nabídl velkokapacitní garáže s 1 100 parkovacími místy. Počet návštěvníků významně navýší i přítomnost přilehlého autobusového a vlakového nádraží, které denně využívá více než 42 000 lidí.

Obchodní centrum má ambici stát se vyhledávaným místem mezi milovníky dobrého jídla a pití s kapacitou téměř 300 míst k sezení. Výběr občerstvení v rámci centra bude opravdu bohatý, k dispozici je celkem sedm fastfoodových jednotek, dvě restaurace a tři kavárny. Pro rodiny s dětmi je připravena dětská zóna i dětský koutek Dětský svět. I zde se zákazníci mohou těšit na nové značky, mezi které patří například síť kaváren Costa Coffee nebo vegetariánská/veganská restaurace Vegg GO. Nebudou chybět ani oblíbené koncepty jako KFC, McDonald´s nebo Bageterie Boulevard. Design foodcourtu bude nadčasový a inspirovaný přírodními organickými tvary.

„Sedm měsíců před otevřením Auparku máme pronajaty již více než tři čtvrtiny maloobchodních jednotek a s dalšími značkami jednáme. Je to podle nás výsledkem dobrého renomé celé developerské skupiny HB Reavis v Česku i našich skvělých mezinárodních kontaktů na retailovém trhu. Realizovali jsme již čtyři Auparky na Slovensku počínaje velmi úspěšným nákupním centrem v Bratislavě. Jsme pyšní na to, že řada renomovaných značek, s nimiž spolupracujeme na Slovensku, otevře své pobočky také v Hradci Králové,“ říká Milan Mašša, Leasing Manager projektu HB Reavis.

Aupark je obchodní příležitostí pro expanzi nejen v tuzemsku zavedených maloobchodních řetězců a značek, ale vhodný je i pro ty, kdo se na český retailový trh právě chystají vstoupit.

V Auparku Hradec Králové budou zastoupeny módní značky jako H&M, C&A, New Yorker, Terranova, Orsay, Levi´s, Tommy Hilfiger, GUESS, Marc O´Polo, Le Premier; obuvní značky CCC SHOES & BAGS, Reno obuv a ECCO; klenotnictví PANDORA a Klenoty Aurum. Segment zdraví a krásy reprezentuje například dm drogerie, Yves Rocher, Manufaktura a FAnn parfumerie. Dalšími nájemci budou supermarket BILLA, knihkupectví Knihy Dobrovský, elektro EURONICS, obchod se sportovními potřebami SPORTISIMO, fitness centrum RE-FIT Fitness club, obchod s hudebními nástroji Muziker a hračkářství Bambule.

Hradec Králové je součástí třetí největší městské aglomerace v České republice po Praze. Dlouhodobě patří mezi města s nejvyšší životní úrovní. Disponuje vynikající dopravní infrastrukturou i občanskou vybaveností a pravidelně se umisťuje na předních místech v žebříčku měst, kde by Češi chtěli nejraději žít. I přesto má Hradec Králové ze všech velkých měst v České republice aktuálně nejnižší saturaci maloobchodních ploch, kdy na tisíc obyvatel připadá přibližně 750 metrů čtverečních.

Tomáš Drtina, Managing Partner GfK Czech, k současnému tuzemskému retailovému trhu uvádí: „Při vysoké míře saturace většiny českých měst obchodními plochami již není jednoduché najít lokalitu, ve které ještě nový projekt obchodního centra může být úspěšný. Hradec Králové ovšem takovou výjimku představuje.“

 

Zdroj: Crest Communications

Praha, 6. května 2016