Nová kampaň Kauflandu staví na konkrétních dodavatelích z krajů i na TV spotu pod režisérskou taktovkou Alice Nellis

Motto „Z lásky k Česku“, které si zákazníci dlouhodobě spojují se značkou Kaufland, dostane letos v létě regionální nadstavbu. Přední tuzemský řetězec chce v nové kampani pod heslem „Z lásky k regionům“ zdůraznit, že díky spolupráci s dodavateli přímo v regionech se k zákazníkům denně dostávají různé druhy kvalitního a čerstvého zboží. Ústřední TV spot kampaně vznikl pod taktovkou známé režisérky Alice Nellis, na regionálních vizuálech se pak objeví tváře farmářů a výrobců potravin, jejichž produkty jsou v Kauflandu k dostání.

Pestrá krajina českých regionů a lidé, kteří celoročně pracují na tom, aby se z ní k zákazníkům dostalo to nejlepší, jsou ústředním motivem nové marketingové kampaně řetězce Kaufland. Ten regionální dodavatele podporuje dlouhodobě a jejich čerstvé zboží denně nabízí zákazníkům. Teď navíc na farmářích a dalších výrobcích prvotřídních potravin postavil 360° komunikaci pro následující dva měsíce, ve které na vizuálech řadu dodavatelů přímo představí.

V kampani Z lásky k regionům vědomě navazujeme na motto Z lásky k Česku, které si lidé s Kauflandem spojují už automaticky. Naším cílem je nyní zákazníkům připomenout, že kromě českých výrobků jako takových mohou v našich prodejnách Kaufland dlouhodobě kupovat i zboží, jež pochází z jejich blízkého okolí.“ popisuje marketingová ředitelka společnosti Kaufland Petra Kalužíková.

Kampaň bude mít podle Kalužíkové dvě úrovně – celorepublikovou, jež pracuje především s motivem různorodé české krajiny, a regionální, která ukazuje dodavatele přímo z regionů. Ta bude k vidění v šesti vybraných krajích a v každém z nich bude postavená na konkrétních dodavatelích spojených přímo s daným regionem. Například pro Olomoucký kraj půjde o farmu Živina, jež do Kauflandu dodává hořčici, ocet a nakládanou cibuli, v Praze se představí pivovar Matuška a Zlínský kraj reprezentuje Ekofarma Javorník, kde se vyrábí špičkové sýry, tvaroh či mléko.

Hlavním prvkem celorepublikové úrovně kampaně je televizní spot dvou stopáží 40 a 30 sekund. Režírovala ho Alice Nellis, jež je podepsaná pod filmy jako Tajnosti, Mamas & Papas či Revival. Při spolupráci s Kauflandem se kromě vizuální stránky a celkového zpracování spotu Nellis zaměří také na výběr hudby, kterou by měla obstarat moderní úprava některé ze známých lidových písní.

Známá režisérka, dodává: „Televizní spot pracuje s pozitivními emocemi a poukazuje na rozmanitost českých regionů prostřednictvím výrobků regionálních dodavatelů. Kampaň mi je sympatická svým zaměřením na vřelý vztah k regionům, české krajině a dobrým vztahům mezi lidmi, jež podpoří výrobce ve svém okolí.“

Televizní kampaň je naplánovaná na období mezi koncem července až polovina září a bude zahrnovat také sponzoring a superinjektáž. Vizuály s mottem „Z lásky k regionům“ se zároveň objeví v tisku, na externích i fasádních venkovních plochách či v letácích Kauflandu. Samostatnou kategorií je online, kde kampaň využije jak bannery, tak sociální sítě. Pro online vzniknou také videa se stejnými regionálními dodavateli jako pro klíčové vizuály v krajích a chybět nebude ani doprovodná microsite.

Přímo v prodejnách pak zákazníci regionální produkty najdou v regálech a vitrínách označených logem a mottem kampaně. „Tradiční nástroje 360° kampaně jsme se pro kampaň Z lásky k regionům rozhodli doplnit rovněž o eventy v regionech a speciální aktivací v rádiu. Samozřejmostí je, že vybrané produkty budou v určitém období podpořeny i v naší aplikaci Kaufland Card. Komunikovat budeme také regionalitu v oblasti CSR, protože čím blíže jsou farmáři a výrobci zákazníkům, tím kratší a emisně méně náročná je logistická cesta potravin,“ uzavírá Kalužíková.

 

Zdroj: FleishmanHillard

Praha, 25. července 2023