Společnost Nestlé připravila pro milovníky kávy nový branding a také větší balení oblíbené kávy Nescafé Dolce Gusto. Ve vybraných prodejnách tak ke koupi lákají zákazníky moderní a elegantní vystavení realizovaná společností DAGO.
„Výsledná realizace měla za úkol aktualizovat stávající podobu permanentních vystavení, tak aby korespondovala s našimi novými požadavky a také usnadnila zákazníkovi orientaci v široké škále produktového portfolia včetně nových, větších balení kapslí,“ vysvětluje Michaela Gilarová, Channel Development Manager Nescafe Dolce Gusto ze společnosti Nestlé. Dle jejích slov se vše povedlo na výbornou – od orientace na detail až po precizní finální provedení.
Společnost DAGO připravila pro produkty Nescafé Dolce Gusto řešení podporující permanentní vizibilitu v podobě endcapů, paletových stojanů, a dokonce shop in shopů. Výsledné stojany jsou řešeny tak, aby se v nabídce kávy nakupující mohl co nejsnáze orientovat. „Součástí celé prezentace stojanů jsou také samotné přístroje na výrobu kávy, které umožňují komunikovat kávovar a kapsle jako dva prvky uzavřeného systému. Součástí několika vystavení je rovněž podsvícení pro ještě větší dominanci a vizibilitu na prodejně,“ doplňuje Marek Končitík ze společnosti Dago, která projekt realizovala.
Permanentní vystavení velké škály produktů a přístrojů Nescafé Dolce Gusto je umístěno v prodejnách Ahold, Globus a Tesco v kategoriích kávy a pečiva. Několik instalací je pro nakupující připraveno také v obchodech ElectroWorld.
Zdroj: DAGO
Praha, 16. června 2016