Náročnou a rozsáhlou proměnou prošel interiér Nákupní Galerie Myslbek v pražské „high street“ Na Příkopě. Stavební úpravy, které probíhaly podle návrhu renomovaného architektonického ateliéru CMC Architects, přinesly do vnitřních prostor více světla, elegance, zeleně, ale i designových prvků.
Vévodí jim impozantní plastika z ručně foukaného hutního skla s názvem Vortex. Objekt znázorňuje křišťálový vír, jenž prostupuje nákupní pasáží.
Autorem návrhu je přední český designér Maxim Velčovský ve spolupráce s Davidem Chisholmem a Vítem Máslo právě ze CMC Architects, o výrobu se postarala sklářská a designérská společnost Lasvit. Novým interiérem Myslbek vychází vstříc stoupající oblibě nákupních pasáží v centru Prahy. Architekti zdůraznili přednosti kryté galerie, zpřehlednili pohyb a výběr zákazníků a rozšířili možnosti, jak mohou v pasáži relaxovat.
Rekonstrukcí prošly oba vstupní portály, které získaly nový elegantní facelift, a rovněž svítící logo na fasádě průčelí. Nového dynamického a zároveň kompaktního vzhledu interiéru dosáhli tvůrci obložením sloupů bílým sklem, jež zrcadlí podhled a jednotné prezentační plochy pro nájemce.
Nové změny v architektonickém a designovém pojetí prostoru Nákupní galerie Myslbek korespondují s portfoliem kvalitních světových značek, které tato pasáž v centru Prahy nabízí již dvacet let. Patří mezi ně GANT, Barbour, Guess, T.M.Lewin, Intersport či H&M. Dlouhodobě je obchodní pasáž obsazena z téměř 100 %.
„Fluktuace nájemců je minimální. Řada z nich si vybrala NG Myslbek jako své první působiště v Praze a je nám věrná doposud. Změnily se ale požadavky zákazníků. Proto jsme přistoupili k náročnému remodelingu prostor, který do vnitřních prostor vnesl styl, eleganci a atmosféru,“ říká Barbora Frydrychová ze společnosti BNP Paribas Real Estate, která se stará o správu celého objektu.
Zdroj: Nákupní galerie Myslbek
Praha, 24. července 2016