Marketingově zameřené Ipsos semináře startují

V rámci již 17. série Ipsos klientských setkání se uskuteční ve výzkumné agentuře Ipsos letos na podzim opět celá řada zajímavých seminářů, budou např. o přínosu wearables, novinkách v reklamě a komunikaci, Employer Brandu a o cestovním ruchu.

Program je velice pestrý, na každém semináři vystoupí kromě specialistů Ipsosu i zástupci dalších firem, institucí, klienti či partneři.

Např. CzechTourism, Agentura pro rozvoj Broumovska, Ogilvy, P.K. Solvent, ČEZ, O2 Czech Republic a eMerite.

Proběhnou tyto semináře:

7. října – seminář O ŽIVOTNÍM STYLU WEARABLES LIDÍ – ukážeme výsledky neurovýzkumu na Apple Watch. 21. října – seminář O CESTOVNÍM RUCHU – co konkrétně dělat pro zvýšení atraktivity regionu či lokality?
4. listopadu – seminář O REKLAMĚ – jak na komunikaci, aby rezonovala se spotřebiteli, se zákazníky?
25. listopadu – seminář O EMPLOYER BRANDU – jak získat a poté udržet ty nejlepší zaměstnance?

 

Detailní program seminářů naleznete na webu Ipsosu ZDE.

Videopozvánka

 

V případě zájmu o účast pište na adresu KONFERENCE@IPSOS.CZ.

 

Zdroj: Ipsos

Praha, 30. září 2015