Komunikaci Kauflandu podpoří známé osobnosti

Společnost Kaufland, která slaví letos 20 let na českém trhu, ještě více podtrhne význam svého tvrzení „Čerstvý jako nikdy“. Od března 2018 uzavírá spolupráci se dvěma známými osobnostmi.

Na cílovou skupinu žen, které chtějí pro svou rodinu to nejlepší, zapůsobí moderátorka Lucie Křížková. K milovníkům gastronomických zážitků a kulinářských nápadů pak promluví šéfkuchař Zdeněk Pohlreich.

„První ze série nových TV spotů mohou diváci zhlédnout již 14. března 2018 na svých televizních obrazovkách,“ informuje tisková mluvčí společnosti Kaufland Renata Maierl.

Kreativní pojetí televizních spotů pochází z pera reklamní agentury Young&Rubicam a samotná výroba je pod taktovkou IS Produkce a režisérů Michala Navrátila a Tomáše Kasala. Jednou z lokalit výroby je zlínský filmový ateliér.

Společnost Kaufland nasadí své reklamní bloky na všech televizních stanicích. “Kromě TV kanálů se může veřejnost s kampaní setkat také v rámci různých dalších formátů, jako jsou on-line média, tisk a nebudou chybět ani doprovodné akce,“ upřesňuje Renata Maierl.

 

Zdroj: Kaufland Česká republika v.o.s.

Praha, 16. března 2018