Kateřina Modrá se stala marketingovou ředitelkou řetězce Albert

Marketingové oddělení obchodního řetězce Albert od listopadu vede Kateřina Modrá, která do společnosti přichází po více než desetiletém působení ve společnosti Tesco Ltd. Ve své nové roli povede marketingové aktivity obchodního řetězce Albert v České republice.

Albert_Katerina ModraKateřina Modrá má bohaté zkušenosti s marketingem a vztahy s veřejností na mezinárodní úrovni, které získala během desetiletého působení ve společnosti Tesco Ltd v Londýně. V rámci své funkce byla odpovědná za vedení módní značky F&F v oblasti marketingové komunikace a mezinárodního PR a to nejen na britském trhu, ale také v regionu Středí Evropy a na vybraných asijských trzích. V obchodním řetězci Albert se zaměří na rozvoj značky Albert, in-store a lokální marketing v obchodech, ale také na online kanály a designy produktových řad Albert.

Kateřina Modrá nasbírala zkušenosti také ve společnosti Brown Forman, kde měla na starosti značky Jack Daniels a Southern Comfort, v oděvní společnosti Wella a u přepravní služby DHL. Vystudovala Univerzitu Jana Amose Komenského, obor masová komunikace, a Ústav práva a právní vědy v Praze. Ve volném čase se věnuje své dceři Emmě. Ráda lyžuje a běhá, zajímá se o divadlo a k srdci jí přirostlo cestování po Africe.

 

Zdroj: AHOLD Czech Republic, a.s.

Praha, 19. listopadu 2015