Intersnack za rok 2018 navýšil obrat a investoval do přípravy zcela nové značky Nutline

Celkový obrat Intersnacku za rok 2018 dosáhl 1 422 592 tisíc korun a zisk před zdaněním činil 59,2 milionu korun. I když se firmě podařilo v loňském roce navýšit obrat, počítá v budoucnosti se snížením zisků i exportu.

V roce 2020 předpokládáme, že bude trh Slané kategorie ovlivněn zvýšením spotřebitelských cen, které reflektují zvýšení vstupních nákladů. Vedle toho počítáme také se snížením exportu, jelikož uvolněné kapacity využijeme k podpoře lokálního byznysu, kde jsme v loňském roce pracovali na maximum našich výrobních kapacit,” vysvětluje plánované aktivity Pavel Šercl, generální ředitel společnosti Intersnack.

Rok 2019 ve znamení zdravějšího snackingu

Intersnack plánuje v letošním roce investovat do rozšíření nabídky produktů a nových příchutí. Společnost v roce 2018 uvedla na trh řadu novinek, jakou byla například speciální edice značky Bohemia „Čerstvě sklizeno”, úspěch zaznamenala také nová řada Chio specialit, konkrétně Chio Donut. V podpoře těchto novinek bude Intersnack pokračovat i nadále. Se značkou Pom-Bar, která se zaměřuje na rodiny s dětmi, bude již tradičně spojena řada akcí během důležitých období roku, jako je Den dětí nebo Zpátky do školy.

Během druhé poloviny letošního roku by měla přibýt zcela nová značka v kategorii oříšků Nutline podporující trend zdravého snackingu. Nabídne ořechy prvotřídní kvality a široké portfolio včetně jednodruhových balení či mixů.

V roce 2018 pokračoval Intersnack v investicích na podporu České hokejové reprezentace a spolupráci s Českým hokejem ještě prohloubil. Značka Bohemia se stala dlouhodobým partnerem nejen národní reprezentace, ale také extraligy. „Skrze naši platformu V jednom dresu chutná líp‘ jsme připravili spotřebitelskou promoci se společností Flixbus v období března a dubna 2019. V rámci extraligy jsme přímo na stadionech pořádali různé soutěže a zábavu pro fanoušky,” říká Pavel Šercl. „Celé slané portfolio se pak bude soustředit na aktivaci na konci roku, kdy je již tradičně o naše produkty největší zájem,” dodává generální ředitel Intersnacku.

Expanze na východ

Během roku 2018 zfinalizoval Intersnack plány na rozšíření působnosti generálního ředitele Pavla Šercla na evropském trhu o Chorvatsko a jeho exportní země – Bosnu a Hercegovinu, Kosovo a Černou horu. Cílem těchto změn bylo posílení pozice lídra v oblasti slaných pochutin.

Na trhu bývalé Jugoslávie, včetně Chorvatska, jsem už měl šanci v minulosti působit a moc se na to těším. Začlenění Chorvatska a dalších trhů bývalé Jugoslávie do regionu střední a východní Evropy dává z pohledu spotřebitelů a zákazníků smysl a je to velká příležitost k růstu našeho byznysu,” uvádí Pavel Šercl. Na přelomu roku 2019 a 2020 může být zahájena výroba určité části slaného portfolia v České republice, která bude určena pro export směrem do Chorvatska.

 

Zdroj: Intersnack

Praha, 21. června 2019