Fashion Arena Prague Outlet získala s ohledem na koronavirovou pandemii certifikát Bezpečného nakupování

Pražské outletové centrum Fashion Arena Prague Outlet získalo „Certifikaci bezpečného nakupování“. S ohledem na pandemii Covid-19 prošla společnost VIA Outlets bezpečnostním auditem vedeným mezinárodní certifikační skupinou Bureau Veritas. Ta prověřila zavedená bezpečnostní opatření a zároveň nastavila nový standard pro celé odvětví.

Bureau Veritas, jakožto renomovaný mezinárodní lídr v oblasti testovacích, inspekčních a certifikačních služeb, vytvořil pro VIA Outlets certifikát „Bezpečného nakupování“. Certifikace byla udělena po kompletním auditu provedeném ve veřejných prostorách a kancelářích outletového centra. Během auditu byly sledovány nejrůznější aspekty jako informovanost managementu ohledně Covid-19, znalost případných rizik, druhy ochrany zákazníků a zaměstnanců včetně přístupu k správnému PPE a vybavení, opatření pro fyzické rozestupy osob, úklid center, posílení hygienického poradenství a hygienických zařízení pro návštěvníky.

„Zdraví a bezpečnost zákazníků, zaměstnanců a spolupracujících partnerů jsou vždy naší nejvyšší prioritou. Proto jsme daný audit realizovaný třetí nezávislou stranou podstoupili a dali tak jasný signál, že děláme vše proto, abychom lidem zajistili bezpečné prostředí pro nakupování. Podle našich informací jsme tímto auditem prošli v České republice jako jediní. Co je ale důležitější, i nadále sledujeme měnící se vládní nařízení a podle nich přizpůsobujeme nová opatření,“ uvádí Lenka Čapková, ředitelka Fashion Arena Prague Outlet.

Navzdory tomu, že bylo v důsledku pandemie Covid-19 uzavřeno v březnu hned osm outletových center, dokázala společnost VIA Outlets znovu otevřít většinu z nich už na konci dubna a kompletní portfolio pak na začátku června. Pražská Fashion Arena Prague Outlet otevřela v souladu s harmonogramem uvolňování obchodů a služeb Vlády ČR již v pondělí 27. dubna 2020. Díky svému architektonickému řešení tak bylo možné provoz obnovit o týden dříve než ostatní nákupní centra v Česku. Už tehdy byl v celé společnosti zaveden vlastní protokol bezpečného nakupování, který byl v souladu s doporučeními vlád a zdravotnických úřadů a zahrnoval opatření pro společenský distanc, hygienická zařízení v centrech a obchodech, systémy pro regulaci front nebo zvýšenou frekvenci čistění center.

 

Zdroj: Surikata PR s.r.o.

Praha, 23. srpna 2020