Dvě třetiny Čechů utratí za módu měsíčně méně než tisíc korun

Společnost MasterCard zveřejňuje výsledky průzkumu, který odhalil nákupní zvyklosti Čechů v segmentu oblečení a módních doplňků. Průzkum ukazuje, že více než polovina lidí nakupuje podle aktuálních módních trendů a že Češi s oblibou využívají akčních nabídek a soutěží.

Výsledky lokálního průzkumu¹ společnosti MasterCard ukazují, kolik Češi za nákup oblečení, bot a módních doplňků utratí. Více než dvě třetiny Čechů (69 %) za toto zboží v obchodě nechá v průměru do tisíce korun za měsíc. Přesně čtvrtina respondentů je ochotna za nejnovější módní hity zaplatit do 2 000 korun měsíčně. Pouze jedno procento lidí neváhá do módy investovat každý měsíc více než tři tisíce korun.

Třetina dotazovaných (32 %) si minimálně jednou za měsíc udělá nákupem oblečení radost. Zároveň více než polovina Čechů (53 %) nakupuje oděvy a obuv s ohledem na aktuální trendy blížící se módní sezóny.

Jedinečnou příležitost, jak si doplnit šatník exkluzivním oblečením a doplňky, a zároveň získat mimořádné výhody, nabízí MasterCard držitelům karet MasterCard a Maestro díky svému věrnostnímu programu Priceless Specials. „Celý program je unikátní tím, že zákazník při placení kartou MasterCard získává v partnerských obchodech slevy, a navíc u sebe nemusí nosit další věrnostní kartičku. Registrovaní členové programu mají také možnost vyhrát splnění svého snu,“ říká Martina Piskorová, marketingová ředitelka MasterCard, jako v případě nedávno ukončené speciální akce ve spolupráci s Orsay.“

Zákazníci oblíbeného dámského obchodu s oděvy Orsay se mohli přihlásit do soutěže „Víkend v Londýně s Orsay“, která proběhla letos v říjnu a listopadu. Každý majitel platební karty MasterCard nebo Maestro zaregistrovaný v programu Priceless Specials získal zpět 2 % z ceny každého nákupu oblečení v obchodech Orsay v celé České republice. Zároveň byl zařazen do slosování o pobyt v Londýně, kde si kromě nákupu se stylistou mohl užít večeři ve známé trendy restauraci i fotografování na londýnských ikonických místech. Čekalo na něj i speciální překvapení. Na www.specials.cz stačilo napsat, proč právě on/ona má vyhrát výlet do Londýna.

1 Průzkum byl realizován výzkumnou agenturou g82 na vzorku 600 respondentů ve věku 18+.

 

Zdroj: MasterCard 

Praha, 16. prosince 2015