Drogerie ROSSMANN je zákazníkům stále blíž

Drogistická síť ROSSMANN otevřela jen v posledních třech měsících čtyři nové prodejny a dalších pět zrekonstruovala. Nyní v Česku provozuje už celkem 150 poboček. ROSSMANN tak i nadále upevňuje svou pozici na tuzemském trhu a zajišťuje stále většímu počtu zákazníků možnost užívat si nákupy v moderním prostředí.

Lidé zde najdou nejširší drogistický sortiment v České republice včetně značkových výrobků a produktů privátních značek, z nichž je celá řada ohleduplná k životnímu prostředí. Oblibu drogerie ROSSMANN navíc příznivě ovlivňuje také její vřelý přístup ke společenské odpovědnosti.

ROSSMANN se těší oblibě českých zákazníků již více než 25 let a neustále pracuje na dalších zlepšeních. Průběžně modernizuje stávající prodejny tak, aby se v nich lidem nakupovalo co možná nejlépe, a zároveň hledá další atraktivní prostory v zajímavých lokalitách pro nové pobočky. V období od ledna do března letošního roku tak vznikly čtyři nové prodejny a dalších pět prošlo rozsáhlou rekonstrukcí. Nejnovější prodejna byla 31. března otevřena v Kladně v obchodním domě Central Kladno, která doplnila další dvě pobočky, jež ROSSMANN v tomto městě provozuje.

Nové prodejny:

  1. Hradec Králové, Jana Masaryka 1920
  2. Most, OC Tesco, Rudolická 1706/4
  3. Olomouc, OC City, Pražská 255/41, Řepčín
  4. Kladno, OC Central Kladno, P. Bezruče 3388

Zrekonstruované prodejny:

  1. Praha 6, OC Podbaba, Pod Paťankou 2750/1c
  2. Mladá Boleslav, U Stadionu 1231
  3. Kutná Hora, Šultysova 171
  4. Ostrava, OC Forum Nová Karolina, Jantarová 3344/4
  5. Rakovník, Husovo nám. 113

„Snažíme se být našim zákazníkům stále blíž. Od začátku letošního roku jsme otevřeli čtyři nové prodejny, abychom lépe uspokojili stále vyšší poptávku nejen po značkových drogistických výrobcích, ale i po produktech našich vlastních značek. Letos máme v plánu otevřít celkem až 15 nových poboček,“ komentuje expanzi společnosti Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN v České republice.

Odpovědné podnikání hraje prim

Za úspěchem drogistické sítě ROSSMANN stojí mimo jiné její dlouhodobá strategie společenské odpovědnosti, která propojuje charitativní činnost s dalšími aktivitami společnosti a je také úzce spojena s celkovou komunikací značky ROSSMANN – A život je krásnější. V roce 2020 například síť odstartovala vlastní charitativní projekt KDE SRDCE POMÁHÁ zaměřený na podporu lidí, kteří se ocitli v nelehké životní situaci. V rámci projektu mohou zákazníci své nevyčerpané body z digitálního věrnostního programu ROSSMANN CLUB proměnit v dobrý skutek.

Jedním z dalších pilířů, na kterém je postaven úspěch společnosti ROSSMANN, je ekologicky odpovědné podnikání. Stále více produktů privátních značek má obaly vyrobené z recyklovaného plastu. V roce 2019 navíc síť ROSSMANN zavedla ve vybraných prodejnách plnicí stanice na značkovou drogerii bez obalu, kde mohou zákazníci nakupovat tekuté mycí a čisticí prostředky, drogerii a kosmetiku do opakovaně použitelných nádob.

Společnost také neustále pracuje na zlepšeních, která vycházejí vstříc požadavkům moderní doby a zároveň jsou v souladu s veškerými protiepidemickými opatřeními. Jako první v segmentu drogistů zavedla síť ROSSMANN bezhotovostní samoobslužné pokladny, které podporují bezkontaktní nákup, což celý nákupní proces navíc urychlí.

„Veškerý náš servis přizpůsobujeme tomu, aby zákazníci mohli nakoupit vše bezpečně, rychle a na jednom místě. Přitom se snažíme co nejvíce omezit jejich kontakt s ostatními lidmi, například i možností placení na samoobslužných pokladnách,“ doplňuje k modernizaci prodejen Olga Stanley.

 

Zdroj: FleishmanHillard

Praha, 3. dubna 2021