Digitální pas výrobku a cirkulární ekonomika – přijďte se dozvědět více na 9. ročník semináře UDRŽITELNOST PRO VÝROBU A OBCHOD

Základním předpokladem přechodu na cirkulární ekonomiku je idea tzv. digitálního pasu výrobku; společně s digitalizací a sdílením produktových dat. Výrazně napomůže i nastupující generace 2D kódů, které mohou nést mnohem větší množství dat, umožní sdílet komplexní data pro potřeby vysledovatelnosti, snižování plýtvání potravinami i měření uhlíkové stopy výrobku. Jak to ve firemní praxi funguje, vysvětlí Pavla Cihlářová, ředitelka GS1 Czech Republic.

Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod, letos s podtitulem Jak jsme pokročili, si pro vás opět připravil řadu zajímavých témat. Přinese zkušenosti i případové studie firem a institucí, které odpovědnost a udržitelnost úspěšně začlenily do svých aktivit. S prezentací vystoupí zástupci společností a organizací: Albert Česká republika, Coca-Cola HBC, Česká federace nábytkových bank a reuse center, Dachser, Danone, Green0meter.studio, GS1 Czech Republic, Ipsos, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, THIMM a Unibail-Rodamco-Westfield. Nebude chybět návod, jak správně přistupovat k ESG reportingu nebo pohled na vývoj chování firem a spotřebitele prostřednictvím výzkumů společnosti Ipsos.

Seminář se bude konat v úterý 18. června 2024 v prostorách Magenta Experience Center v Praze na Arkádách. Informace k programu i k registraci jsou k dispozici na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2024/.

Přihlásit se lze i prostřednictvím mailové adresy klanova@press21.cz.

 

Praha, 28. dubna 2024