Český výrobce reklamních poutačů Jansen Display přechází pod americký Sign-Zone

Skupina Jansen Display, která je předním evropským výrobcem reklamních poutačů pro místo prodeje, přešla od 1. října kompletně pod americkou společnost Sign-Zone, LLC. Nový vlastník by měl do firmy přinést další investice, rozšířit produktové portfolio firmy, a především zajistit značce Jansen Display výraznější podíl na zaoceánském trhu.

„Pro firmu, kterou jsme před 23 lety založili, představuje partnerství se Sign-Zone skvělou příležitost k dalšímu rozvoji. Po jednáních s jinými potenciálními investory jsme právě u této společnosti našli synergii jak ve strategické, tak i osobní rovině. Věříme, že vzájemné propojení bude přínosné pro obě značky i jejich zákazníky,” shodují se Petr Rokůsek a Sebastian Jansen, předchozí majitelé a zakladatelé Jansen Display.

Nová oblast služeb: velkoformátový tisk

Společnost Jansen Display v minulosti proslavily především ikonické hliníkové klaprámy na plakáty. V posledních několika letech se firma zaměřila také na rozvoj digitálního segmentu, nicméně největší část produkce stále představují různé formy hliníkových poutačů. Právě je by společnost v brzké době měla doplnit navazujícími službami velkoformátového tisku.

„S ohledem na specializaci společnosti Sign-Zone se toto rozšíření našich služeb přímo nabízí. Nově tak zákazníkům budeme moci nabídnout komplexní balíček. V rámci objednávky nám rovnou zašlou i tisková data, takže ve výsledku dostanou poutač i vytištěné plakáty v jenom balíku. Celý proces tak pro ně bude jednodušší, odpadne jim jednání s dalším dodavatelem,“ přibližuje dlouholetý CEO skupiny Jansen Display Vít Zajíček. Podle něj má Sign-Zone právě s tímto konceptem na americkém trhu velmi dobré zkušenosti.

V souvislosti s rozvojem nových služeb by ve společnosti měla vzniknout nová pracovní místa. Vedení firmy si od rozšíření služeb slibuje také nárůst obratu. Ten v uplynulém roce dosahoval bezmála půl miliardy korun.

Propojení amerického a evropského trhu

Dalším důsledkem uzavřené akvizice by mělo být výraznější pronikání obou firem na regionální trhy. Sign-Zone, která má výrazné postavení na americkém trhu, do svého portfolia nově zařadí produkty Jansen Display. Jansen Display na oplátku prostřednictvím svých sedmi poboček pomůže Sign-Zone prosadit se v Evropě.

„Jansen Display si za roky svého fungování vydobyl skvělé místo na trhu s kvalitními propagačními systémy a poutači. Z akvizice do platformy Sign-Zone tak máme upřímnou radost a těšíme se na intenzivní spolupráci. Věříme, že koncept propojení prodeje tradičních produktů a tisku bude na zdejším trhu stejně úspěšný jako v USA,“ uvedl John Bruellman, CEO Sign-Zone.

Sign-Zone spolu s Jansen Display jsou nyní členy mezinárodní finanční skupiny Pfingsten.

 

Zdroj: Jansen Display

Praha, 6. října 2018