Blue Events poprvé přinese celou konferenci živě on-line

Projekty plánované na měsíce a roky dopředu jsme uskutečnili během pár týdnů,“ shodují se řečníci konference Retail Summit Action, kterou bude Blue Events dne 5. 5. 2020 celou vysílat on-line v přímém přenosu.

Současné omezení veřejných akcí znamená stopku pro osobní setkání na konferencích. V dnešní situaci je přitom výměna názorů a aktuálních zkušeností nanejvýš potřebná. Blue Events proto ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR a poradenskou společností BCG pořádá 5. 5. 2020 od 9.30 živou konferenci přenášenou celou on-line.

Mimořádná doba působí jako katalyzátor změn – tak zní téma Retail Summit Action. Některé ideje a projekty, které obchodníci plánovali realizovat za měsíce či roky, se staly realitou během pár týdnů nebo dokonce dnů. Maloobchod je zároveň významným pomocníkem při zvládání současné epidemie. Klíčovou roli přitom hraje propojený ekosystém nového retailu. „Jde hlavně o nové formy spolupráce mezi různorodými subjekty, akceleraci využití on-line platforem, automatizaci výroby i logistiky, vysokou míru flexibility i využití bezkontaktních plateb,“ říká Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR, jeden z řečníků Retail Summit Action.

„Jsme přesvědčeni, že osobní setkání nelze ničím nahradit. Nicméně i za výjimečných podmínek nouzového stavu chceme aktuálně nabídnout fakta, názory, příklady a živé interaktivní debaty lidí, kteří se aktivně zasazují o nové cesty v maloobchodním podnikání. Ukážeme příležitosti a trendy, které budou zásadní pro byznys a přetrvají i poté, co tato pandemie odezní,“ říká Barbora Krásná z Blue Events.

Program moderuje Martin Veselovský (DVTV), poběží od 9.30 do 12.00 a představí se v něm klíčoví zástupci maloobchodu a zejména inovátoři, kteří se chopili příležitosti a inspirují ostatní. Se svými příspěvky vystoupí nebo se do vzájemné diskuse zapojí Tomáš Vala (SIKO koupelny & kuchyně), Jakub Kováč (Mall.cz), Jiří Hlavenka (podnikatel a regionální politik), Tomáš Mráz (Plzeňský Prazdroj), Petr Pavlík (Albert ČR), Lukáš Němčík (Skupina COOP), Viet Mai Duc (TAMDA FOODS), Radim Roženek (Tescoma), Tomáš Čupr (Rohlik.cz), David Hofman a Monika Černíková (BCG), Nikola Pleska (Microsoft), Jan Binar (McCann Prague) a Petr Bena (Alza.cz).

Současná situace přináší řadu otázek, na které budou řečníci Retail Summit Action hledat odpovědi: Co pro nás jako společnost a business komunitu současná krize znamená? Co se dělo v posledních týdnech v zákulisí firem jako Alza.cz, Rohlik.cz či Mall.cz? Jak na pandemii reagují obchodníci jinde ve světě, například v Asii? Jak mohou technologie pomoci zajistit chod a bezpečnost prodejen? Jaký legislativní rámec potřebuje nová realita obchodu? Za co budou lidé chtít v budoucnu utrácet? Čemu budou věřit? A konečně: Jaké otázky si nyní v byznysu musíme klást, abychom vytvářeli správné scénáře dalšího vývoje?

Více informací o akci najdete na www.retailsummitaction.cz. Cena unikátního přístupu k on-line přenosu z konference pro jednu osobu je 1500,- bez DPH. Na webu sli.do se může kdokoliv zapojit do diskuze a položit otázku pod hashtagem #retailsummitaction.

Základní údaje o Retail Summitu Action

  • Retail Summit Action je živá konference, která proběhne 5. 5. 2020 v přímém on-line přenosu.
  • Od 9.30 do 12.00 vystoupí celkem 15 řečníků a panelistů, moderuje Martin Veselovský.
  • Tématem akce je „Mimořádná doba jako katalyzátor změn“.
  • Partnerem a odborným garantem je poradenská společnosti BCG.
  • Organizátory jsou Blue Events a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.
  • Akce navazuje na Retail Summit 2020, kde se 3. – 5. 2. sešlo 1 100 zástupců maloobchodu.

 

Kontakt pro média:
Jan Patera, Blue Events
jan.patera@blueevents.eu

 

Zdroj: Blue Events

Praha, 19. dubna 2020