Americká značka Gap, navzdory pandemii, otevírá v České republice kamenné obchody

Americká značka volnočasového oblečení a doplňků otevírá své první dva obchody v České republice. Produkty z nejnovější kolekce Gap Holiday 2020 tak od dnešního dne budou moci nakupovat návštěvníci pražského nákupního centra Westfield Chodov a ostravského Forum Nová Karolína.

Čeští zákazníci se mohou těšit na moderní obchody tak, jak je znají z největších světových metropolí. Nabízený sortiment bude zahrnovat oblíbenou kolekci Gap Logo, džínové produkty ale i speciální řady jako například Gap for Good, kolekce vyrobené zodpovědně s respektem k naší přírodě.

„Kamenné prodejny jsou po spuštění e-shopů gapstore.cz a gapstore.sk dalším krokem k úspěšnému obchodnímu modelu. Cílem je nabídnout našim stávajícím ale i novým zákazníkům, co nejpohodlnější nákupní zážitek. Mohou si vybrat, zda navštíví naši kamennou prodejnu, kde jim vyškolený personál poradí a poskytne individuální servis, nebo upřednostní nákup z pohodlí domova prostřednictvím našeho e-shopu,“ uvádí Jan Fahoun, jednatel společnosti C.S. Retail 1969, s.r.o., která je výhradním distributorem značky Gap pro český a slovenský trh.

„Otevřením značkových prodejen v Ostravě v Karolíně a v Praze na Chodově naše retailová expanze nekončí. Aktivně jednáme s prémiovými obchodními centry nejen v České republice ale i na Slovensku. Kromě vlastních prodejen a e-shopu rozvíjíme i velkoobchodní spolupráci s předními lokálními prodejci v segmentu fashion. Produkty Gap zákazníci nově najdou v nabídce UrbanStore, Bilbloo či Zoot,“ odkrývá obchodní strategii Jan Fahoun.

Do konce roku plánuje společnost C.S. Retail 1969, s.r.o, výhradní distributor značky Gap pro český a slovenský trh, otevřít ještě dvě další jednotky v nákupním centru Nový Smíchov v Praze. Kromě obchodu s módou a doplňky pro dospělé by zde měla vzniknout i speciální prodejna pro děti.

„Dětská kolekce Gap Kids je velmi silnou kategorií. První prodejní data ukázují, že čeští a slovenští zákazníci značku znají a důvěřují jí natolik, že ji nakupují nejen sobě, ale především svým dětem. Určité styly z kolekce pro novorozence se vyprodaly za pár dní po spuštění naší online platformy. Sázka na ambasadory, kteří jsou nejen skvělými hudebníky, ale především rodiči se jeví jako skvělá volba,“ doplňuje Jan Fahoun.

V rámci lokální aktivace navázala značka Gap spolupráci s českou zpěvačkou a herečkou Evou Salvatore Burešovou a slovenským rapperem Majkem Spiritem. Populární umělci podpoří zejména online kampaň. Prostřednictvím série fotografií nabídnou zákazníkům inspiraci, jak kombinovat produkty řady Denim a Gap Logo z aktuální kolekce Gap Holiday 2020.

 

Zdroj: ComplexPR

Praha, 5. prosince 2020