Největšího virtuálního operátora na českém a slovenském trhu nově povede Jan Semotán (40). V roli generálního ředitele bude mít na starosti strategický rozvoj především v oblasti online komunikace a propojení s existujícími platformami, jako je např. věrnostní program Tesco Clubcard.
Jan Semotán prošel řadou manažerských pozic v rámci společnosti Tesco, naposledy zastával pozici formátového manažera hypermarketů pro Českou republiku a Slovensko. V nové pozici by chtěl zúročit své dlouholeté znalosti z oblasti retailu a propojení komunikace s jednotlivými obchody. „Chceme se soustředit více na přesun našich služeb do online prostředí, ať už v komunikaci se zákazníkem, tak i v oblasti personifikované nabídky našich služeb. Velký potenciál vidím i v užší spolupráci s věrnostním programem Tesco Clubcard,“ plánuje Jan Semotán.
Jan Semotán má vystudovanou andragogiku na Univerzitě Jana Ámose Komenského v Praze.
Ve volném čase se věnuje čtení, plavání a cyklistice. Nejen ve svém pracovním životě se pak řídí mottem: „Chovej se k druhým tak, jak chceš, aby se chovali oni k tobě“.
Zdroj: Tesco Mobile
Praha, 18. července 2019