BB Box od Bageterie Boulevard má za sebou nejsilnější čtvrtletí v historii. Služba rozvezla mezi české firmy, úřady a instituce tisícovky objednávek a získala stovky nových zákazníků. K růstu mimo jiné pomáhá také transformace segmentu firemního občerstvení. Za to v roce 2018 firmy a instituce utratily zhruba miliardu korun, letos by měly být náklady ještě o deset procent vyšší.
Navíc se mění poptávka po službách – zákazníci začínají preferovat zdravější a kvalitnější suroviny, důraz kladou také na možnost objednávání online s rychlým doručením přímo do kanceláře.
BB Box je první tuzemský gastronomický produkt určený výhradně pro B2B klientelu, který v sobě spojuje kvalitu a čerstvost občerstvení a sofistikovanost technologického a logistického řešení služby.
Právě snadná dostupnost hned v několika městech po celé České republice a jednoduché objednávání se závozem už od 120 minut s možností automatizace z něj dělá jednoho z lídrů celého segmentu. Svou budoucnost momentálně vidí v dalším vývoji funkcí v rámci takzvaného gastro 4.0 ekosystému. Sem směruje i pozicování v rámci smart office cateringu, které chce služba nyní využívat.
„Po necelých třech letech, kdy jsou BB Boxy na trhu, jsme se stali globálními průkopníky vize smart office cateringu a v Česku budeme ti, kdo nastaví jeho standardy. Tedy kombinaci gastronomického zážitku s maximálně ergonomickým pojetím služby. Firmám chceme vždy nabídnout nejjednodušší model objednávání na trhu, perfektní rychlost doručení na přesný čas a samozřejmě také chytré servírování. Chceme plně integrovat catering do firemních procesů a celou řadu z nich automatizovat,“ zmiňuje obchodní manažer BB Boxů Levon Ter-Ghazaryan.
Již dnes není problém všechny objednávky BB Boxu naplánovat v předstihu na konkrétní datum i čas a registrovaní klienti si mohou aktivovat platby na fakturu, která je automaticky zasílána po každé dodávce. Podle představitelů firmy se tento přístup vyplácí a počet pravidelně objednávajících klientů roste. V posledním čtvrtletí skokově vzrostl i počet nových klientů. Mění se také typ zákazníků. Již se nejedná většinově o technologické firmy nebo startupy – smart office catering v pojetí BB Boxu stále častěji využívají také úřady včetně ministerstev.
„V prvním čtvrtletí jsme získali stovky nových pravidelných klientů. Trh posouvá dopředu fenomén firemních snídaní a brunchů a občerstvení zdarma jako jeden ze zaměstnaneckých benefitů. BB Boxy na tuto poptávku dokáží skvěle reagovat, aniž by jakkoli zvyšovaly agendu s tím spojenou,“ zmiňuje Levon Ter-Ghazaryan. „Na následující kvartál navíc chystáme celou řadu novinek. Nyní se soustředíme především na porady, meetingy, návštěvy nebo konference, do budoucna bychom chtěli chytrým cateringem ještě lépe a komplexně pokrýt také zmiňované firemní snídaně.“
O BB Box:
První BB Boxy Bageterie Boulevard do firem zavezla v roce 2016. Dnes si je mohou objednávat zákazníci v deseti českých městech po celé České republice – například Praze, Brně, Ostravě, Liberci, Ústí nad Labem či Pardubicích. BB Boxy vždy obsahují čerstvě upečené bagety z Bageterie Boulevard v různých variantách, nechybí ani wrapy nebo muffiny. Mezi pravidelné zákazníky BB Boxu patří například Seznam, Tesco, L’Oréal, agentura H1 nebo Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Zdroj: FYI Prague
Praha, 20. dubna 2019