Zákazníci Lidlu mohou ohodnotit, jak se jim nakupovalo, a přitom vyhrát poukázku na nákup v hodnotě 1 000 Kč. Zpětnou vazbu k návštěvě konkrétní prodejny poskytnou přes online formulář, hodnocení je přitom rychlé a jednoduché. Nakupující tak získávají další způsob, jak se na Lidl obrátit.
Díky online dotazníku bude možné sledovat a měřit spokojenost nakupujících a reagovat tak na jejich přání a podněty. Zákazníci mohou ohodnotit například čistotu prodejny a uspořádání zboží, dostupnost produktů a samozřejmě i celkovou spokojenost s nákupem. Jejich hodnocení se pak promítne v provozu jednotlivých poboček a přispěje k tomu, aby byli zákazníci spokojení a rádi se vraceli.
„Našich zákaznic a zákazníků si ceníme a chceme jim naslouchat. To již nyní funguje prostřednictvím našeho zákaznického servisu a sociálních sítí, jako je například Facebook. Díky online dotazníku se budeme moci soustředit na konkrétní problémy, dozvědět se, kde můžeme být ještě lepší a zpříjemnit tak nákupy našich zákazníků,“ řekl k novému dotazníku jednatel společnosti Lidl Zdeněk Jerie, který je zodpovědný za provoz prodejen.
Velmi jednoduchá zpětná vazba
Nakupujícím, kteří chtějí svou návštěvu prodejny ohodnotit, stačí k tomu číslo účtenky. K dotazníku se dostanou kliknutím na odkaz na stránkách www.lidl.cz, případně přímo po zadání adresy www.lidl.cz/hodnoceni.
A stojí za to se zúčastnit: mezi účastníky průzkumu rozdá Lidl každý měsíc poukázky v hodnotě 1000 Kč, které lidé mohou využít na další nákup.
Zdroj: Lidl Česká republika v.o.s.
Praha, 11. března 2019