Nintendo a THIMM: videohra v kombinaci s vlnitou lepenkou

Hrou Nintendo Labo uvedl letos japonský výrobce herních konzolí a videoher Nintendo na trh s videohrami další inovaci. A co je zajímavé: Nintendo Labo kombinuje televizní konzoli Nintendo Switch s modulárními stavebními díly z vlnité lepenky, které se tak stávají interaktivními prvky hry.

Společnost THIMM je evropským dodavatelem pro Nintendo Labo a ve svých třech německých výrobních závodech vyrábí technicky náročné díly z vlnité lepenky.

Nintendo Labo vyzývá ke stavění, hraní, objevování: Ze skládaných (předem narylovaných a perforovaných) přířezů vlnité lepenky lze bez dalších pomůcek sestavit například klavír, rybářský prut nebo řídítka motocyklu. Do těchto hraček, tak zvaných Toy-Con, se pak vloží herní konzole Nintendo Switch a probudí je k životu. Hráči pak můžou hrát na klavír, chytat prutem digitální ryby nebo závodit na motorce.

Protože tyto ovladače jsou vyrobeny z vlnité lepenky, umožňují individuální ztvárnění designu i tvaru. Kreativitě se meze nekladou. Vlnitá lepenka dostává v této inovaci zcela nový úkol. Nefunguje tu jako obalové řešení, jak tomu často bývá, ale je základní částí finálního výrobku. „Aby byla při hře zábava, musí sestavené hračky stoprocentně fungovat,“ vysvětluje Benjamin Brulic, prodejní poradce THIMM, který projekt společně se svým týmem realizoval.

„Proto jsou na výrobu kladeny vysoké požadavky. Díky velmi intenzivní fázi implementace společně se zákazníkem Nintendo, průběžným kontrolám kvality a velmi dobře proškoleným zaměstnancům ve výrobě tyto vysoké nároky splňujeme.“ Přířezy pro Nintendo Labo se vyrábějí ze speciálního druhu vlnité lepenky, který byl pro zákazníka zvlášť definován, vysekávají se naplocho a potiskují se jednou až dvěma barvami.

„Nintendo Labo spojuje zábavu při videohrách společně s kutilstvím a ukazuje zcela nové možnosti, jak lze využít náš udržitelný obalový materiál vlnitou lepenku. My v THIMM, jako evropský dodavatel pro společnost Nintendo, máme velkou radost, že jsme součástí tohoto jedinečného, kreativního výrobku,“ shrnuje Michael Weber, vedoucí podnikového marketingu skupiny THIMM.

 

 

Zdroj: Skupina THIMM

Praha, 31. prosince 2018