Společnost Rondo.cz založila agenturu na výzkumy trhu Rondo Data

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, oslavila v minulých dnech jeden rok působení na českém trhu. S prvními narozeninami dosáhlo Rondo.cz zároveň metu 650 tisíc uživatelů z celé ČR. Tento fakt byl jedním z impulsů pro založení sesterské společnosti Rondo Data, která se zaměří na průzkumy veřejného mínění a výzkumy trhu.

„Na Rondo.cz jsme za první rok fungování získali obrovský počet ověřených uživatelů, kteří aktivně nakupují u našich partnerů. Díky tomu dokážeme s nástroji Rondo Data vytvářet kvalitní průzkumy veřejného mínění a výzkumy trhu, a to za bezkonkurenční cenu a mnohem rychleji, než bylo dosud zvykem,“ říká jeden ze zakladatelů Tomáš Kučera.

„Naše moderní řešení nám umožňují na přání klienta zacílit výzkum nejen dle věku, regionu či vzdělání, ale také například dle nákupních preferencí, což bude přinášet velmi cenné informace,“ dodává Tomáš Kučera.

Rondo Data se zaměří na realizaci průzkumů veřejného mínění, výzkumy trhu a marketingové výzkumy. V prvním roce fungování se chce soustředit především na středně velké firmy, které výzkumy trhu chtějí už dlouho dělat, ale nechtějí za to utratit příliš peněz.

„Naše platforma a databáze uživatelů nám umožní realizovat výzkum trhu pro vybranou společnost během několika dnů. Výsledek výzkumu například na vzorku 5 000 nebo 10 000 uživatelů jsme schopni klientovi dodat do týdne. Pokud bude chtít zadavatel rychlý průzkum veřejného mínění na aktuální otázku, třeba – co si myslíte o kouření v restauracích nebo zda se vám líbí nová česká hymna – jsme schopni realizovat tento průzkum do druhé dne,“ upřesňuje Tomáš Kučera.

Prvními klienty Rondo Data, které už výzkumy trhu využily, jsou společnosti Rondo.cz, DámeJídlo.cz a České dráhy. Zakladateli a majiteli společnosti Rondo Data jsou Jan Hřebabecký a Tomáš Kučera, kteří stojí zároveň za zrodem Rondo.cz. Oba budou také součástí výkonného řízení společnosti RondoData.

 

Zdroj: Rondo.cz

Praha, 18. dubna 2018