Sklizeno utržilo v roce 2017 630 mil Kč

Sklizeno v roce 2017 nadále rostlo – v prodejnách, na e-shopu a ve velkoobchodních aktivitách utržilo 630 milionů Kč, otevřelo 7 nových prodejen a postoupilo ve sjednocování sítě pod značku Sklizeno, a to jak vizuálně, tak obsahem.

V letošním roce se chce zaměřit především na růst tržeb ve stávajících prodejnác   h, expanzi na Slovensko a vytvoření prodejny nové generace o velikosti kolem 500 m2.

Důležitou součástí bude i rozvoj vlastních produktů a produktových řad a významné investice do sítě dodavatelů a partnerů. S tím vším chce dosáhnout v roce 2018 na tržby v hodnotě 1 miliardy korun

V roce 2017 Sklizeno otevřelo sedm nových prodejen především v prémiových obchodních centrech a letošní rok chce věnovat hlavně rozvoji stávajících prodejen a jejich nabídky s cílem navýšit jejich obraty.

K tomu pomůže sjednocení základu nabídky napříč prodejnami a rozšíření nabídky potravin vlastní výroby, která se má rozrůst o více to-go jídel, kvalitních polotovarů i o ready-to-eat jídla.

“V letošním roce po sobě chceme takříkajíc uklidit. Ve 2017 jsme rostli obratově především díky rozšiřování počtu prodejen a resystemingu a rebrangingu mnoha původních prodejen, letos se budeme orientovat na zvětšování nabídky, efektivity a obratu těch stávajících,” vysvětluje hlavní plány Petr Borkovec, ředitel Sklizeno. K plánovanému obratu 1 miliardy Kč v roce 2018 pomůže i expanze na Slovensko, kde ve spolupráci s partnerem otevře několik prodejen.

Kromě toho se Sklizeno od letoška bude ještě více zaměřovat na pomoc klíčovým dodavatelům prostřednictvím svého investičního centra. V něm si může každý producent kvalitních potravin žádat o investici a Sklizeno mu kromě finančních prostředků v případě zájmu poskytuje i know how, odbyt produkce a kompletní profesionální zázemí včetně např. výrobních prostor, logistiky a marketingu.

“To všechno jsou aktivity, jejichž výsledky se projeví v dlouhodobějším horizontu na celém trhu. Plánujeme do rozvoje zajímavých výrobců tento rok investovat 200 milionů Kč s cílem zajistit si spolehlivé, kvalitní a profesionální  dodavatele pro celou síť. Pokud totiž trh kvalitních potravin nebude podobně profesionální a efektivní jako ten běžný, nikdy nebude dost velký, abychom se dostali na ceny dostupné mnohem více zákazníkům,” dodává Petr Borkovec.

 

Zdroj: Sklizeno

Praha, 9. února 2018