Výživové trendy se často mění a spotřebitelé neustále sledují novinky. Čím dál tím více je patrné, že zákazníci maloobchodních řetězců kladou větší pozornost na výrobky, které kupují, čtou etikety, ale také detailně sledují složení vybraných výrobků s ohledem na své vlastní potřeby. Společnost Tesco reaguje na tyto měnící se potřeby svých zákazníků tím, že do své nabídky zavádí nové mléčné výrobky.
S cílem přizpůsobit se potřebám trhu, ale také předvídat nové trendy, společnost Tesco uvádí na trh nové produkty a rozšiřuje nabídku. Zákazníci se dočkají více než 200 novinek v každé zemi střední Evropy, z nichž více než polovina jsou produkty vlastní značky.
„Spotřebitelé častěji vybírají produkty, které odrážejí zdravý životní styl, což vyplývá ze změny jejich stravovacích návyků a touhy vyzkoušet novinky,“ říká Petr Wagner, manažer nákupu mléčných výrobků Tesco ve střední Evropě. „Když zákazník koupí jogurt klade si spousty otázek. Jaké množství cukru bylo použito při výrobě? Zda obsahuje pravé bakteriální kultury s pozitivním účinkem na žaludeční mikroflóru? Jaké množství bílkovin obsahuje? Při vývoji našeho sortimentu jsme mysleli stejným způsobem, a proto je nyní tak široký a inovativní a odpovídá všem novým požadavkům a trendům,“ dodává Petr Wagner.
Mezi nové mléčné produkty prodávané pod vlastní značkou patří kupříkladu přírodní jogurt s bakteriemi Bifidobacterium, které podporují trávicí systém a chrání před patogenními bakteriemi, dále pak mléčné nápoje různých chutí (např. lesní ovoce, jahody) s paracasei probiotických bakterií, které pomáhají předcházet problémům trávicího systému.
Dále je pro labužníky určená řada, ve které je např. jogurt s celými plody jako jsou borůvky nebo jahody, pro zákazníky, kteří si hlídají váhu je v nabídce jogurtový nápoj s omezeným obsahem tuku (0,1% tuku) v široké nabídce chutí, např. citrón a limetka, višně nebo borůvky. Po moderních trendech následuje také zavedení jogurtových nápojů s vysokým obsahem bílkovin. Na své si přijdou i milovníci sýrů, mohou se těšit kupříkladu na pravý italský parmezán, kozí sýry nebo jadel.
Zdroj: Tesco
Praha, 8. února 2018