Společnost Mastercard udělila ocenění za výjimečné projekty v oblasti platebních karet. Prestižní trofej Issuer 2017 za největší absolutní nárůst objemu na vydaných platebních kartách získala Airbank.
Slavnostní předání cen za uplynulý rok bylo vyvrcholením výroční konference Mastercard, která se konala v prostorách pražského divadla Jatka78.
„Chtěl bych tímto velice poděkovat oceněným bankám a platebním institucím, díky jejichž úsilí Česko nadále patří ke špičce v oblasti platebních inovací a podílem bezkontaktních transakcí vládne celé Evropě. Dále mne velmi těší, že česká města jsou stále více vidět na mapě moderních platebních projektů i v mezinárodním měřítku, a to díky úspěšnému rozvoji konceptu smart cities. Loňský rok byl speciální i pro Mastercard tím, že spustil jednoduchý a bezpečný způsob placení Android Pay, který si již oblíbily desítky tisíc lidí,“ uvedl generální ředitel Mastercard pro Českou republiku, Slovensko a Rakousko Miroslav Lukeš.
Ocenění Acquirer 2017 za největší absolutní narůst objemu u obchodníků získala ČSOB. Za uvedení mobilní platby Android Pay na český trh dostaly ocenění Issuing Innovation 2017 shodně Moneta Money Bank, J&T, mBank a Komerční banka.
Ocenění Special Mention – Issuer 2017 si odnesly Komerční banka za největší absolutní nárůst objemu u karet v segmentu malých a středních podniků a Česká spořitelna za největší absolutní narůst objemu u prémiových karet. Rozvoj akceptace a vydávání karet v rámci projektů chytrých měst pomohl ČSOB k ceně Smart City Acquiring & Issuing Projects 2017. Firma Global Payments dostala trofej Special Mention – EMV Digital Ticketing Projects 2017 za rozvoj plateb a digitálního ticketingu v rámci projektů chytrých měst.
Držitelem ceny Marketing Campaing 2017 za nejefektivnější kampaň roku – upgrade ze standard na Mastercard Gold – se stala Equa. Fio banka získala ocenění Priceless Specials 2017 za nejvyšší objem nasbíraných odměn v rámci stejnojmenného věrnostního programu. Česká spořitelna si připsala cenu Advisors Special Mention 2017 za své interaktivní školení na zlepšení prodejní argumentace pro kreditní karty a inovace.
Zdroj: Mastercard
Praha, 21. ledna 2018