Při příležitosti svátku českých výrobků 27. 10. vyhlašujeme oficiální výsledky ankety Český výrobek roku 2017.
Hlasovalo se ve 3 soutěžích:
Potravinářské výrobky
Nepotravinářské výrobky
Anketa na Facebooku
Potravinářské výrobky hodnotila komise zástupců českých výrobců a zákazníků 29. 9. 2017 v parametrech chuť, vůně, vzhled. Nepotravinářské výrobky hodnotili zástupci českých výrobců podle jednotlivých parametrů a vzhledu. Hlasování na Facebooku se mohli zúčastnit uživatelé Facebooku, kteří v období od 3. 10. do 26. 10. 2017 dávali hlasy (To se mi líbí) nominovaným výrobkům.
V každé soutěži jsou výrobky rozděleny podle jednotlivých kategorií.
Český výrobek je již 11 let značkou důvěry. Označení Český výrobek pomáhá výrobcům i spotřebitelům. Výrobci s tímto prestižním oceněním prodají více, protože zákazníci mají jistotu, že si kupují výrobek, kterému mohou důvěřovat. Navíc jim značka pomáhá k lepší orientaci, protože je srozumitelná, nezaměnitelná a výrazná.
Zlaté medaile získaly v kategoriích:
Potravinářské výrobky
Kategorie Uzeniny: Josef Pelant – Doupovské uzeniny, Karlovarský mls
Kategorie Pekárenské a cukrářské výrobky: Pekařství Metzner – Maxi koláč
Kategorie Ostatní: Bzenecké rodinné vinařství – Frankovka 2015, moravské zemské víno, suché
Nepotravinářské výrobky
Kategorie Elektronika: Projektmedia – Magic box
Kategorie Textilní výrobky: CAPU Třebíč – Dámská zimní čepice
Kategorie Vytápění: HS Flamingo – Flamingo SAPORO, krbová kamna
Kategorie Ostatní: Benecykl – Kočárek Kozlík
Hlasování na Facebooku
Kategorie Potravinářské výrobky: Milan Žabčík – Poctivá vepřovka
Kategorie Nepotravinářské výrobky: CAPU Třebíč – Dámská zimní čepice
Kompletní výsledky najdete ZDE
Zdroj: Český výrobek s.r.o.
Praha, 28. října 2017