Visa a Albert znovu odměňovaly zákazníky, rozdaly poukazy za 10 milionů korun

Společnost Visa a řetězec Albert opět odměňovaly zákazníky za placení kartou a navázaly tak na úspěšnou aktivační kampaň z minulého roku. Držitelé platebních karet Visa mohli během června za placení v prodejnách Albert v hodnotě nad 500 Kč získat slevový voucher 50 Kč na další nákup. Akce využilo více než 200 tisíc zákazníků, kteří si vybrali poukázky v hodnotě přes 10 milionů korun – o čtvrtinu více než v minulém roce.

Díky pokračování aktivační kampaně společnosti Visa a řetězce Albert mohli v průběhu června všichni držitelé platebních karet Visa výrazně ušetřit. Při platbě kartou Visa v minimální hodnotě 500 Kč mohli získat slevový poukaz v hodnotě 50 Kč na další nákup.

„Slevové vouchery využilo více než 200 tisíc zákazníků, kteří získali slevové poukázky v celkové hodnotě přes 10 milionů korun. 41 tisíc lidí se navíc na základě kampaně rozhodlo v prodejnách Albert zaplatit kartou vůbec poprvé,“ shrnula výsledky kampaně Barbora Vanko, manažerka externí komunikace společnosti Albert.

Budoucnost je v bezhotovostních platbách

Výsledky předčily už tak úspěšnou kampaň ze září 2016. Tentokrát se díky ní podařilo docílit bezmála jedenáctiprocentního nárůstu počtu transakcí nad 500 Kč provedených kartami Visa. Počet uplatněných voucherů se pak zvýšil v porovnání s údaji z roku 2016 skoro o čtvrtinu (23 %).

„Úspěch kampaně potvrzuje, že budoucnost plateb patří jednoznačně bezhotovostním transakcím. Ty jsou mezi prodejci i zákazníky čím dál tím oblíbenější a očekáváme, že se na karty i digitální platby postupně přesune drtivá většina transakcí,“ řekl Marcel Gajdoš, regionální manažer společnosti Visa pro Českou republiku a Slovensko.

„Prostřednictvím podobných akcí a benefitů pak můžeme ukázat i konzervativnějším zákazníkům, že placení kartou je nejen pohodlné a naprosto bezpečné, ale v mnoha případech i výrazně výhodnější než hotovost,“ doplnil Gajdoš.

Kampaň, realizovaná ve spolupráci s agenturou Dateio, probíhala od 31. května do 27. června 2017 a byla podpořena rovněž reklamními polepy nákupních vozíků, pokladen a bannerů v 331 kamenných prodejnách řetězce Albert. Její součástí byla i venkovní, televizní a online reklama.

 

Zdroj: Visa Inc.

Praha, 16. září 2017