Český elektro prodejce Datart představil nově zrekonstruovanou prodejnu v Ostravě, v centru Avion Shopping Park. Prodejna se tak stala nejmodernější prodejnou Datartu, první ucelenou realizací konceptu „Prodejna 21. století“ na Moravě a prvním kuchyňským studiem mimo Prahu.
„Prodejnu 21. století“ představil Datart poprvé loni na podzim v pražském Centru Chodov. Hlavním motivem unikátního konceptu je humanizace prostoru. Důraz je kladen na polidštění prostoru, přehlednost vystaveného zboží, snazší orientaci a pohyb v prodejně při použití nových materiálů a technologií.
„Zákazníkům chceme čas strávený v naší prodejně co nejvíce zpříjemnit. V novém designu používáme přírodní odstíny zelené, více dřevěných prvků. Výrazně jsme také rozšířili uličky a vyčlenili prostor pro odpočinek. Novinkou je speciální vůně Datart, kterou zákazníci ucítí v celé prodejně,“ říká Martin Heřmánek, ředitel prodeje v Datartu.
V ostravské prodejně jsou také dva nové vstupní portály, zmodernizované pokladní místo, přívětivější místo výdeje zboží s místem pro reklamace, přepracovaný systém regálů a prezentace zboží. Nový koncept také více využívá interaktivní prvky. U vybraných produktů jsou například interaktivní popisky. „Prodejna je nyní také šetrnější k životnímu prostředí. Díky novému LED osvětlení ušetří třetinu elektrické energie, navíc jsou světla poskládána do zajímavého designu,“ dodává Martin Heřmánek.
Nově je součástí ostravské prodejny Datart kuchyňské studio, nabízející vedle propojení s prodejnou také samostatný vstup. Již v pátém studiu si mohou zákazníci pořídit kompletní kuchyň, od všech spotřebičů až po nábytek a vybavení.
Rekonstrukce trvala 5 měsíců a jako vždy probíhala za chodu prodejny. Prodejna nyní zabírá plochu 1 300 m2. Prodejna v Avion Shopping Park patří mezi TOP 5 prodejen Datartu.
Úspěšnost nového konceptu „Prodejny 21. století“ potvrzuje nárůst tržeb v pražském Centru Chodov. „Po modernizaci se meziročně zvýšily tržby o více než 30 %,“ upřesňuje Martin Heřmánek.
Zdroj: Datart
Praha, 12. října 2016