Respektovaná soutěž Internet Effectiveness Awards každoročně uděluje ceny za nejefektivnější digitální projekty. Hlavním kritériem je efektivita řešení a celkový úspěch v souvislosti s finančními náklady. Karlovarské minerální vody ve spolupráci s Get Boost Media zvítězily v kategorii Společnost, politika a kultura s projektem zacíleným na mladé lidi.
Vítězný projekt Český Slavík Mattoni 2015 měl za cíl zpopularizovat u mladé generace internetovou anketu Mattoni Hvězda internetu 2015, přitáhnout ji k masovému hlasování a zároveň nasměrovat ke sledování TV přenosu Český Slavík Mattoni 2015. Soutěž Mattoni Hvězda internetu je samostatnou kategorií vyhlašovanou v rámci ankety Český Slavík Mattoni již od roku 2012. Jejím cílem je objevovat mladé talenty na české hudební scéně.
Kampaň spočívala ve spolupráci s mladou bloggerkou Shopaholic Nicol, jenž se v rámci „příběhu“ s dalšími známými youtuberkami připravuje na galavečer ve Státní opeře a předání ceny Mattoni hvězda internetu. Kampaň odstartovala zhruba měsíc před konáním Českého Slavíka Mattoni, zapojila i samotné diváky, kteří spolurozhodovali o outfitu, který si Nicol vezme na slavnostní večer.
První týden Nicol zveřejnila video, na kterém s dalšími dívkami vybírají oblečení na předávání ceny a diváci mohli vybírat ze tří možností. O dva týdny později natočila podobně laděné video, týkající se tentokrát výběru makeupu. Diváci mohli opět hlasováním rozhodnout. V rámci efektivity oslovení cílové skupiny byly zapojeny všechny kanály komunikace – klasická videa, Facebook, Instagram, Snapchat a Periscope a celý miniseriál by odvysílán také televizí Óčko.
Navrhnutá řešení komunikace a vizuální stránka celého projektu splnily jeho hlavní cíl – oslovit mladé, přijmout Hvězdu Internetu za svou soutěž a zajímat se o Českého Slavíka, který byl dosud doménou spíše starších generací vzhledem k jeho historii.
Zdroj: Karlovarské minerální vody, a.s.
Praha, 14. července 2016