„Zájem o ovocné šťávy a zdravé občerstvení mezi zákazníky roste – průměrný meziroční růst obratu zavedených barů je 13 – 15 %, což je číslo, které svědčí o správném základu tohoto podnikání,” vysvětluje Jitka Obračajová, manažerka franšízingu UGO.
Koncept Ugovy čerstvé šťávy, barů s čerstvými ovocnými šťávami, je vhodný pro města od 50 tisíc obyvatel, vždy ale závisí především na konkrétní lokalitě, typologii zákazníků a frekvenci lidí. V regionech dává UGO přednost franšízové spolupráci (aktuálně je 32 provozoven franšízových z celkových 63).
Spolupráce s podnikateli, kteří dané město znají a umějí na základě zkušenosti budovat lokální marketing a zákaznickou loajalitu v daném místě, totiž funguje nejlépe.
Díky relativně nízké počáteční investici, rychlé návratnosti a zázemí silné značky síť rychle roste, a je tak šancí pro lokální podnikatele. Prostřednictvím franšízové spolupráce by UGO jen do konce roku 2016 chtělo síť rozšířit na téměř 80 provozoven. Aktuálně UGO hledá partnery pro bary v Ústeckém kraji – v Mostě, Ústí nad Labem, Teplicích a mimo Ústecký kraj i v Praze.
Zdroj: UGO
Praha, 11. dubna 2016