ROSSMANN mění vedení týmu komunikace, více se zaměří i na téma udržitelnosti

Na pozici manažerky komunikace a PR a zároveň do role nové tiskové mluvčí sítě drogerií ROSSMANN nastupuje Rita Gabrielová. Bude mít na starosti interní i externí komunikaci sítě drogerií ROSSMANN a jejich klíčových projektů. Dosavadní manažerka komunikace Olga Stanley nadále zůstává v týmu komunikace, ale bude se v roli koordinátora věnovat novému tématu zodpovědného a udržitelného přístupu k investování a byznysu (ESG) a současně bude administrativní podporou jednatelů společnosti.

Rita Gabrielová má přes 20 let zkušeností v PR a komunikaci s médii. Po studiích na Fakultě sociálních věd UK pracovala jako novinářka a jedny z prvních profesních zkušeností sbírala například v TV Nova, kde působila jako reportérka. V následujících letech se začala věnovat korporátní komunikaci včetně role tiskové mluvčí, které zajišťovala řadu let pro známé české i zahraniční značky v segmentech IT (Seznam.cz, Etnetera Group, ESET software), farmacii (Teva Pharmaceuticals CR) nebo retailu (Globus).

Společnost ROSSMANN dlouhodobě vnímám jako ambiciózního inovátora a neúnavného zastánce péče o zákazníky i zaměstnance tak, aby byl jejich život skutečně krásnější, v harmonii s osobními i pracovními cíli. Vedení firmy neváhá modernizovat a rozšiřovat své prodejny, přichází s pohodlnou mobilní aplikací i e-shopem pro věrné zákazníky, podporuje zavádění inovací a digitalizaci v rámci celé sítě. Odhodlání drogerie ROSSMANN stát se zákaznickou volbou číslo jedna v segmentu drogerií je pro mě osobně velmi sympatickým cílem, na kterém se chci s týmem komunikace aktivně podílet,“ komentuje svůj nástup Rita Gabrielová.

Jejím úkolem ve vedení komunikace společnosti ROSSMANN bude strategické zaměření na témata spojená s dlouhodobou vizí skupiny ROSSMANN, kterými jsou digitalizace prodejních kanálů a modernizace sítě kamenných prodejen. Spolu s týmem komunikace, do kterého spadá i oddělení zákaznické péče, se chce Rita věnovat nejen široké spolupráci s médii, ale i synergiím s marketingovou komunikací, včetně využití potenciálu sociálních sítí pro širší korporátní témata. V souvislosti s dynamikou interního růstu drogerie ROSSMANN i získání prestižního certifikátu Kincentric – Nejlepší zaměstnavatel, Česká republika 2024 – bude ve spolupráci s kolegy z HR podporovat také zaměstnaneckou značku.

Zcela nově se tým komunikace zaměří na udržitelnost ve všech oblastech života firmy a na přípravu ESG reportingu, který aktivně podporuje celá skupina společností ROSSMANN v Evropě. Dosavadní charitativní projekty a společenská odpovědnost tak přecházejí také pod ESG agendu, kterou v komunikačním týmu přebírá Olga Stanley.

To, že všechny změny probíhající v oddělení komunikace, které spadá přímo pod jednatele společnosti, jsou pro ROSSMANN zásadním krokem kupředu, potvrzuje i jednatel Karol Jakubek. Naše síť velmi dynamicky roste, počet našich prodejen brzy dosáhne dvou set. Ruku v ruce s tím chceme díky zkušenostem a aktivní mediální praxi Rity rozvíjet i naši korporátní komunikaci, abychom pro stávající i nové zákazníky byli synonymem inovací, kvalitního sortimentu a péče.“ K nové roli Olgy Stanley dodává: „Oceňujeme dlouholetý přínos Olgy při budování komunikačních základů společnosti ROSSMANN v České republice a věříme, že se stejným odhodláním uchopí i novou agendu ESG a udržitelnosti.“

Rita Gabrielová pochází ze severních Čech, je vdaná, má dvě dospělé děti a zajímá ji příroda, sportovní rybolov a bydlení.

 

Zdroj: FleishmanHillard

Praha, 4. listopadu 2024