Balíkovna ve spolupráci s BOOTIQ inovuje služby

Balíkovna, která s 30% podílem na trhu patří mezi lídry v doručování balíků, inovuje ve spolupráci s vývojářskou společností BOOTIQ (člen skupiny BiQ Group) svůj webový portál a rozšiřuje služby. Cílem Balíkovny je reagovat na potřeby zákazníků a poskytnout jim nejrozsáhlejší síť podacích a výdejních míst. Aktuálně provozuje více než 9 500 Balíkoven, z toho bezmála 3 000 představují samoobslužné boxy. Tyto venkovní schránky si mezi zákazníky získaly mimořádnou oblibu a jsou jedním z klíčových prvků dalšího rozvoje Balíkovny.

„Navázání spolupráce s týmem BOOTIQ začátkem loňského roku bylo pro Balíkovnu jednoznačným přínosem. Velmi rychle jsme začali vyvíjet a implementovat nové funkce. Celý proces podání a doručování balíků postupně zdokonalujeme, aby byl pro zákazníky i e-shopy maximálně komfortní,“ říká Zdeněk Vejšický, product owner webu Balíkovna. „Věřím, že díky rozšiřování služeb a sítě Balíkoven, spolu se zaváděním technologických inovací, si i nadále udržíme pozici lídra na českém trhu,“ doplňuje Vejšický.

Balíkovna umožňuje svým zákazníkům odbavení balíků přes web i mobilní aplikaci. Do obou platforem investuje, aby trvale poskytovaly kvalitní uživatelskou zkušenost.

„Po převzetí webu jsme implementovali optimalizaci doručování balíků do sítě Balíkovna partner a spustili Balíkovnu na adresu. Také jsme připravili úpravu, která zákazníkům umožňuje vrácení zboží e-shopům, a soustavně pracujeme na zlepšování webu a jeho funkcionalit,“ popisuje Michal Hacker, CEO společnosti BOOTIQ.

Jednou z inovací Balíkovny je možnost podání balíků z boxů. Zákazník vyplní na webu nebo v mobilní aplikaci údaje potřebné pro doručení a balík vloží do jednoho z bezmála 3 000 boxů ze sítě Balíkovny. Podání je tedy mnohem rychlejší a jednodušší, boxy jsou navíc k dispozici 24 hodin denně.

„Na spolupráci s BOOTIQ si cením, že jejich tým dokázal naskočit do rozjetého vlaku a během tří měsíců spustit vývoj nových funkcí. Cílem bylo aktualizovat a rozšířit naše webové řešení. To je sice standardizované, obsahuje ale mnoho prvků vyvinutých takzvaně na klíč,“ vyzdvihuje Václav Královec, manažer pro transformaci divize Balíkovna. „Vše se odehrálo velmi rychle během několika workshopů, jichž se zúčastnily týmy obou firem. Skvěle zafungovala také projektová podpora,“ dodává Královec.

Maximální pokrytí a zákaznická zkušenost

V současné době Balíkovna spolupracuje se třemi významnými provozovateli boxů, jde o sítě Alzabox, OX Point a nově také Penguin Box. Díky integraci Balíkovny se společností Sazka lze balíky odesílat a vyzvedávat přes Sazka pointy. To lze také v kamenných obchodech, které služby Balíkovny poskytují coby doplněk ke svému sortimentu. Balíky je zároveň možné odesílat a vyzvedávat v pobočkách České pošty, hustá síť zajišťuje maximální dostupnost služby.

„Dalším společným projektem jsou Domovní boxy pro rodinné domy, u kterého tým BOOTIQ vytvořil novou backendovou službu zajišťující správu dispozic a napojení na interní systémy. Domovní box pro rodinné domy je ideální řešení pro doručení balíků až domů. Už se nemusíte tahat s těžkými balíky, řešit otvírací dobu výdejních míst ani nevyzvednuté balíky během dovolené. Pro balík si dojdete takříkajíc v pantoflích,“ uzavírá Vejšický.

 

Zdroj: HustáKomunikejšn s.r.o.

Praha, 8. října 2024