Ipsos spouští 15. ročník studie mapující vnímání udržitelnosti a dopady na reputaci firem

Podle 72 % spotřebitelů by společenská odpovědnost měla být mezi základními hodnotami firmy. 67 % je přesvědčeno, že firmy o udržitelnosti více mluví, než dělají.

Víte, jak si z pohledu udržitelnosti stojí vaše firma? Jak je vnímána ve srovnání s konkurencí? A jaké to má dopady na reputaci?

Studie Ipsos ESG & Reputation Research od roku 2010 mapuje očekávání a postoje Čechů v oblasti ESG a sleduje, jak si vedou velké firmy. Letos se detailně zaměří na pilíř S (vztahy se zaměstnanci, DEI, work-life balance, kyberbezpečnost, AI a další), odlišný pohled generací nebo třeba roli udržitelnosti v nákupním chování.

Zapojte se do studie a zjistěte, jak si vede vaše firma. Více o studii zde: https://www.ipsos.com/cs-cz/esg-reputation-research

 

Zdroj: Ipsos

Praha, 6. října 2024