Makro ČR spustilo inovativní marketingovou kampaň

Velkoobchod makro ČR představil marketingovou kampaň, která využívá nejmodernější CGI technologii. Hlavním prvkem kampaně byla kinetická socha burgeru, která se stala hitem sociálních sítí. Instalace byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Dentsu.

Kampaň byla na sociálních sítích spuštěna 29. července a mezi širokou veřejností vzbudila zájem díky unikátnímu a technologickému zpracování. Jejím cílem bylo upozornit na novinku letošní grilovací sezóny – burger Pepř a sůl, který díky svému jednoduchému složení probouzí v zákaznících kreativitu při vytváření vlastního burgeru.

Projekt se setkal s mimořádnou odezvou. Během jediného týdne od spuštění dosáhl téměř čtvrt milionu zhlédnutí na Instagramu a více jak 350 000 zobrazení na Facebooku. „Tento typ obsahu se ukazuje jako velmi efektivní, jelikož dosah podobných příspěvků se v průběhu času zvyšuje. Je to neobvyklé, protože u většiny příspěvků sledovanost po týdnu zpravidla klesá,“ komentuje Lenka Slezáková, Head of Marketing makro ČR.

„Pro jednu z prodejen makro ČR jsme vytvořili kinetickou sochu hamburgeru, kde každá vrstva představuje vybranou ingredienci. Rotace těchto vrstev demonstruje variabilitu a originalitu burgeru. Kompletní video, včetně produkce a 3D efektů, bylo realizováno s využitím pokročilé CGI technologie,“ vysvětluje Pavel Misar, Account Director Dentsu Creative.

Využití CGI technologie pro vytvoření virtuální prezentace burgeru je nejen marketingově inovativní, ale zdůrazňuje také závazek společnosti makro k udržitelnosti. Při tvorbě instalace nebyly totiž použity žádné fyzické materiály, a tím se významně snížila produkce odpadu.

Do budoucna plánuje makro ČR rozšířit kampaň o další prvek – filtr na Instagramu, který využívá technologii rozšířené reality (AR). Tento filtr umožní zákazníkům umístit virtuální burger do reálného prostředí za pomoci mobilního zařízení.

 

Zdroj: FleishmanHillard

Praha, 27. srpna 2024