Velkoobchod makro ČR představil marketingovou kampaň, která využívá nejmodernější CGI technologii. Hlavním prvkem kampaně byla kinetická socha burgeru, která se stala hitem sociálních sítí. Instalace byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Dentsu.
Kampaň byla na sociálních sítích spuštěna 29. července a mezi širokou veřejností vzbudila zájem díky unikátnímu a technologickému zpracování. Jejím cílem bylo upozornit na novinku letošní grilovací sezóny – burger Pepř a sůl, který díky svému jednoduchému složení probouzí v zákaznících kreativitu při vytváření vlastního burgeru.
Projekt se setkal s mimořádnou odezvou. Během jediného týdne od spuštění dosáhl téměř čtvrt milionu zhlédnutí na Instagramu a více jak 350 000 zobrazení na Facebooku. „Tento typ obsahu se ukazuje jako velmi efektivní, jelikož dosah podobných příspěvků se v průběhu času zvyšuje. Je to neobvyklé, protože u většiny příspěvků sledovanost po týdnu zpravidla klesá,“ komentuje Lenka Slezáková, Head of Marketing makro ČR.
„Pro jednu z prodejen makro ČR jsme vytvořili kinetickou sochu hamburgeru, kde každá vrstva představuje vybranou ingredienci. Rotace těchto vrstev demonstruje variabilitu a originalitu burgeru. Kompletní video, včetně produkce a 3D efektů, bylo realizováno s využitím pokročilé CGI technologie,“ vysvětluje Pavel Misar, Account Director Dentsu Creative.
Využití CGI technologie pro vytvoření virtuální prezentace burgeru je nejen marketingově inovativní, ale zdůrazňuje také závazek společnosti makro k udržitelnosti. Při tvorbě instalace nebyly totiž použity žádné fyzické materiály, a tím se významně snížila produkce odpadu.
Do budoucna plánuje makro ČR rozšířit kampaň o další prvek – filtr na Instagramu, který využívá technologii rozšířené reality (AR). Tento filtr umožní zákazníkům umístit virtuální burger do reálného prostředí za pomoci mobilního zařízení.
Zdroj: FleishmanHillard
Praha, 27. srpna 2024