Závod Smurfit Kappa v Žebráku pořádal 6. června “Opening” při příležitosti spuštění nového stroje Bobst Mastercut 2.1 a představení automatizovaného skladu archů (WIP).
Smurfit Kappa v Žebráku dosahuje obratu 1,4 mld. Kč, má 155 zaměstnanců a více jak 200 stálých zákazníků, kterým nabízí kompletní portfolio lepenek od gramáže 300 do 1 800 g/m2, plošné výseky, klopové krabice, lepené klopové krabice… Co „neumí“ s tím se může zákazník obrátit na jednu z pěti sesterských poboček v Česku, v Evropě pak dalších 260.
Hostům a obchodním partnerům se „oficiálně představil“ také nový inliner (výsek klopových krabic), který zahájil provoz v době covidu. Investice do automatizace závodu v Žebráku je jedním z dalších kroků na cestě k efektivní výrobě a zvýšení kapacit v době, kdy poptávka zákazníků po výrobcích z papíru roste.
Investice do rozvoje pokračují
Součástí programu byla prezentace i dalších technologických novinek, do kterých společnost v posledních letech investovala téměř 30 milionů euro. Zdeněk Suchitra, generální ředitel Smurfit Central & South-East Europe, ke slavnostnímu spuštění stroje řekl: „Mám velkou radost, že naše závody neustále inovujeme a ukazujeme tak svým zákazníkům z různých průmyslových odvětví, že se neustále snažíme zlepšovat i jejich byznys a růst tak společně, jako dlouhodobí partneři.“
Návštěvníci měli možnost prohlédnout si také výrobní prostory. Tato prohlídka poskytla jedinečný pohled do zákulisí výrobního procesu a ukázala, jak nová technologie přispěje k našemu dalšímu růstu a zefektivnění výroby. Jiří Bidšovský, ředitel závodu Žebrák, k tomu dodal: „Se zákazníky se potkávám velmi často a nejvíce mě těší, že velmi pozitivně vnímají naše odhodlání a závazek odpovídat na jejich potřeby, řešit jejich výzvy a přinášet jim hodnotu. I proto nyní instalujeme nový stroj, který je dalším zlepšením našeho servisu.“
Inspirace pro inovace z celého světa
V expertních koutcích se hosté dozvěděli více o inovacích, udržitelnosti a nových trendech v odvětví.
Společnost Smurfit Kappa má po celém světě v současnosti 25 Experience center. Jedno z nich se nachází přímo v pobočce v Žebráku. Zákazníci do nich přicházejí zkoumat, jak mohou papír a obaly uspokojit jejich podnikatelské potřeby, učit se z nejnovějších poznatků ohledně pochopení chování, analyzovat trendy dodavatelského řetězce a sledovat pokročilé nástroje pro balení, papír a design. Experience centra jsou inspirací nejen pro klienty, ale umožňují také designérům čerpat ze zkušeností a trendů, které se osvědčují zákazníkům na druhém konci světa a mohou být přínosné i pro ně.
„Inovace v designu a produktech je jen jedna z mnoha inovací, které děláme. Inovujeme neustále naše procesy, abychom měli lepší stroje, inovujeme naši organizaci, rozšiřujeme svoje služby. Naší nedílnou součástí je věda a výzkum. Naším cílem je, abyste vy vyhrávali na svých trzích. My víme, že když budeme vyhrávat s vámi, porosteme oba dva. Proto stavíme na dlouhodobém partnerství,“ doplňuje Jan Kaprhál, Innovation&Marketing Manager Central South-East Europe společnosti Smurfit Kappa.
Napsat komentář