Společnost dm vstoupila na WhatsApp

Společnost dm vstoupila pod názvem „dm Česko“ na populární chatovací platformu WhatsApp a rozšířila tak svou komunikaci směrem k zákazníkům o další kanál. Od neveřejného startu dne 27. května 2024 přes 8. červenec, kdy se stal kanál veřejným, získala již 8 tisíc odběratelů. Oficiální spuštění komunikace skrze sociální sítě, push notifikace v mobilní aplikaci Moje dm a newsletter proběhlo dne 17. července 2024.

Hlavním cílem společnosti je sdílet se svými zákazníky a zákaznicemi s předstihem novinky, fotky, videa, ankety a meme ze světa krásy a zdravého životního stylu. Příspěvky jsou publikovány 3–4× týdně.

„WhatsApp je pro nás dalším krokem v rozšiřování naší komunikační sítě. Chceme být blíže našim zákaznicím a zákazníkům a poskytovat jim aktuální informace a inspiraci ze světa dm přímo na jejich oblíbené platformě.“

 

Zdroj: dm drogerie markt s.r.o.

Praha, 21. července 2024