Konference AI ve výzkumu

Na konferenci společnosti Ipsos, která se bude konat 17.7. od 14 hod. v prostorách Ipsos ve Slovanském domě, se dozvíte, jak můžete využít benefity propojení umělé inteligence a marketingového výzkumu pro rozvoj vašeho byznysu.

Jaké jsou aktuální trendy ve využití AI v marketingovém výzkumu?

Jak s pomocí AI (ale stále se spotřebitelem v centru zájmu) můžete:

  • analyzovat a vytěžit stávající data, identifikovat insighty,
  • optimalizovat a urychlit inovační proces,
  • identifikovat a aktivovat zákaznické segmenty,
  • zefektivnit analýzu zákaznické zkušenosti,
  • optimalizovat komunikaci značky a podpořit brand building?

Spolu s Českou spořitelnou představí Ipsos praktický příklad zapojení umělé inteligence ve výzkumu – platformu GRID 2.0., která významně akceleruje všechny fáze výzkumného procesu a dává přístup k výsledkům výzkumu několika tisícům uživatelů z České spořitelny.

Registrovat se můžete zde, po registraci je vstup zdarma. Více informací o akci zde.

 

Zdroj: Ipsos

Praha, 30. června 2024