Prodejna Tesco Brno Heršpice prošla rozsáhlou rekonstrukcí, která přinesla řadu výrazných vylepšení pro zákazníky i pro zaměstnance. Modernizace rovněž přispěla k šetrnějšímu provozu s ohledem na životní prostředí. Hypermarket o prodejní ploše přes 5 300 m2 nyní láká zákazníky na bohatý sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží s důrazem na produkty sezónní nabídky.
„V rámci přestavby prodejny jsme zoptimalizovali prodejní plochu a prezentaci nabízeného zboží. V novém konceptu jsme pozměnili návaznosti prodávaného sortimentu. Například jsme nově spojili oddělní ovoce a zeleniny s pekárnou. V oddělení s naší oděvní značkou F&F jsme vyměnili veškeré zařízení včetně zkušebních kabinek. Tato část je oblíbená zejména u našich zákaznic, které zde s oblibou nakupují skvělé módní kousky za vynikající ceny. Dále jsme rozšířili uličky, snížili výšku regálů. Celá prodejna i zázemí nyní disponují novými úspornými zářivkami, což nejen zlepšuje osvětlení, ale rovněž významně přispívá k celkové energetické úspoře. Prodejna je nyní prostornější a přehlednější, zákazníci tak mohou nakupovat rychleji a pohodlněji, což bezesporu ocení,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro Českou republiku.
Kompletní renovací a zvětšením prošla oddělení ovoce, zeleniny a pekárna, která jsou nově spojená v jeden celek. Prodejna disponuje vlastní pekárnou, ve které mistři pekaři každý den řemeslně připravují 45 druhů slaného a sladkého pečiva. K tomu rozpékají dalších 68 druhů pečiva, nabídku pak ještě doplňují o další produkty od dodavatelů. Větší prostor je nyní věnován vystavení širokému sortimentu piv a nealkoholických nápojů na paletách. U vchodu byla zavedena nově zóna se sezónní nabídkou, která zákazníky přejemně naladí na dané téma, jako jsou Vánoce, Velikonoce nebo nyní grilování, a zároveň zde najdou odpovídající produkty.
V prodejně Brno Heršpice si mohou zákazníci vyzvednout i svoje nákupy z Tesco Online, i v den objednání a do konce června navíc zdarma. Na přání zákazníků byl navýšen počet samoobslužných pokladen. Novinkou je zavedení služby službu Scan&Shop, která zákazníkům umožňuje jednoduše skenovat a platit za zboží přímo během nákupu. Zároveň zde byly zachovány pásové pokladny pro zájemce. K dispozici jsou také služby virtuálního operátora Tesco Mobile.
Změny byly provedeny i v celém zázemí prodejny, kompletně byla například přestavena denní místnost s kuchyňkou nebo šatny pro zaměstnance.
Neprodané přebytky jídla prodejna daruje místním organizacím: Křesťanskému sboru Brno, Práhu jižní Morava a Potravinové bance pro Brno a Jihomoravský kraj.
Zdroj: Tesco Stores ČR, a.s.
Praha, 16. června 2024