Jak se udržitelná strategie promítá do konkrétních projektů s dopadem? Proč je nutné snižovat emise metanu? Proč se neobjedeme bez plně cirkulárních obalů? A jak může i do udržitelnosti nezasvěcený spotřebitel během nákupu velmi snadno poznat, že vybraný produkt pochází od firmy, která naplňuje vysoké environmentální a sociální standardy? Odpovědi ve své prezentaci přinese Ivan Holub, manažer udržitelnosti pro střední a východní Evropu ve společnosti Danone.
Potřebujete zjistit, jak na vás dopadnou požadavky vašich obchodních partnerů / odběratelů vyplývající z CSRD? Jak pomůže digitální pas výrobku k rozvoji cirkulární ekonomiky? V čem spočívají úspěšné projekty firem v oblasti udržitelnosti? A jak se za poslední roky změnilo chování firem a spotřebitelů?
Odpovědi přinese seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod, letos s podtitulem Jak jsme pokročili. Již 9 let pro vás sledujeme vývoj v oblasti udržitelnosti a přinášíme nejaktuálnější témata a zkušenosti firem, které jsou významnými hráči ve svém oboru.
Na letošním ročníku semináře se o své zkušenosti podělí zástupci firem a institucí: Albert Česká republika, Coca-Cola HBC, Česká federace nábytkových bank a reuse center, Dachser, Danone, Green0meter.studio, GS1 Czech Republic, Ipsos, Salacia Solutions, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, THIMM a Unibail-Rodamco-Westfield.
A protože základem úspěchu všech udržitelných projektů je člověk, budou moci účastníci akce na místě vyzkoušet, jak nás dokáže zrelaxovat a energií naplnit i „obyčejná“ masáž rukou provedená zkušenou kosmetičkou francouzské značky Astrali.
Seminář se bude konat v úterý 18. června 2024 v prostorách Magenta Experience Center v Praze na Arkádách.
Podrobné informace k programu i k registraci jsou k dispozici na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2024/
Přihlásit se lze i prostřednictvím mailové adresy klanova@press21.cz.
Praha, 9. června 2024