Udržitelnost musí mít smysl a data – více na semináři Udržitelnost pro výrobu a obchod

Udržitelnost ovlivňuje v maloobchodě každodenní rozhodování, od spolupráce s dodavateli přes fungování prodejen a zapojení zaměstnanců až po nákupní košík zákazníků. Jak to vypadá v praxi, na příkladu klíčové oblasti neplýtvání potravinami? Jak to funguje v řetězci Albert vysvětlí na semináři Udržitelnost pro výrobu a obchod, který se bude konat 18. 6., Jiří Mareček, ředitel pro komunikaci a udržitelnost obchodů Albert.

Potřebujete zjistit, jak na vás dopadnou požadavky vašich obchodních partnerů / odběratelů vyplývající z CSRD? Jak pomůže digitální pas výrobku k rozvoji cirkulární ekonomiky? V čem spočívají úspěšné projekty firem v oblasti udržitelnosti? A jak se za poslední roky změnilo chování firem a spotřebitelů?

Odpovědi přinese seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod, letos s podtitulem Jak jsme pokročili. Již 9 let pro vás sledujeme vývoj v oblasti udržitelnosti a přinášíme nejaktuálnější témata a zkušenosti firem, které jsou významnými hráči ve svém oboru.

Na letošním ročníku semináře se o své zkušenosti podělí zástupci firem a institucí: Albert Česká republika, Coca-Cola HBC, Česká federace nábytkových bank a reuse center, Dachser, Danone, Green0meter.studio, GS1 Czech Republic, Ipsos, Salacia Solutions, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, THIMM a Unibail-Rodamco-Westfield.

A protože základem úspěchu všech udržitelných projektů je člověk, budou moci účastníci akce na místě vyzkoušet, jak nás dokáže zrelaxovat a energií naplnit i „obyčejná“ masáž rukou provedená zkušenou kosmetičkou francouzské značky Astrali.

Seminář se bude konat v úterý 18. června 2024 v prostorách Magenta Experience Center v Praze na Arkádách.

Podrobné informace k programu i k registraci jsou k dispozici na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2024/ 

Přihlásit se lze i prostřednictvím mailové adresy klanova@press21.cz.

 

 

Praha, 19. května 2024