Na fasádě Galerie Harfa svítí první digitální 3D billboard

Obchodní centrum Galerie Harfa a mediální agentura Premium OOH WOOD & Co představují první permanentně umístěnou 3D digitální venkovní reklamní plochu (DOOH) v České republice. Galerie Harfa nabídla prostor fasády, společnost Premium OOH WOOD & Co zajistila výrobu, instalaci a řeší pronájem reklamní plochy. Od 18. dubna je v provozu první digitální 3D plocha, na podzim přibude ve stejné lokaci ještě jedna identická.

Na fasádě obchodního centra Galerie Harfa je od 18. dubna v provozu první digitální 3D plocha. LED Harfa, umístěna nad vchodem do nákupního centra ze strany od O2 Arény má rozměry (13,5 x 5,8) x 4,8 m. Druhá identická LED Harfa obrazovka bude umístěna nad vchodem z ulice Českomoravská a do provozu půjde od 1.září 2024. „Výběr lokality byl klíčový. Galerie Harfa se nachází v ideální lokalitě vedle O2 Arény s vysokou frekvencí návštěvníků a potenciálních zákazníků reklamních značek. Plánujeme v horizontu zhruba jednoho roku nabídnout i další obdobné 3D plochy na strategických místech Prahy,“ říká Lukáš Radačovský, senior media manažer ze společnosti Premium OOH WOOD & Co.

„V Galerii Harfa se snažíme být vždy o krok napřed. Jsme proto rádi, že se nám podařilo získat tuto originální reklamní plochu jako prvnímu nákupnímu centru v republice. Jde o výrazný prvek, který upoutá pozornost naprosté většiny lidí jdoucích nebo jedoucích kolem obchodního centra. Věříme, že to podpoří atraktivitu centra, zvýší návštěvnost a těšíme se, že se na reklamních plochách budou objevovat i značky, které návštěvníci v našem obchodním centru mohou najít a využít,“ říká Martina Tlustá, marketingová manažerka Galerie Harfa.

Inovativní rohová LED obrazovka využívá kombinaci technik 3D a anamorfní projekce, které společně vytvářejí efekt trojrozměrného obrazu. Ten se díky speciálnímu promítání jeví jako přirozený pouze z určitého úhlu. Výsledkem je působivý až realistický plastický efekt, který reaguje na pohyb diváků a perspektivu pozorování, čímž přitahuje pozornost a zanechává trvalý dojem. „Technologie, kterou tato obrazovka používá, umožňuje adaptaci svítivosti v závislosti na světelných podmínkách, což zajišťuje optimální viditelnost v jakoukoliv denní dobu,“ vysvětluje Radačovský. Digitální 3D billboard je schopen zobrazovat JPG formáty nebo 2D a 3D videa. Nová reklamní plocha v rámci Galerie Harfa je v provozu každý den mezi 6–22 hodinou.

Mezi prvními společnostmi, které využily možnosti nové reklamní plochy, jsou například Komerční banka, Mastercard a Budějovický Budvar. „Poptávka po této formě reklamy byla a je obrovská, evidujeme řadu poptávek na další období napříč značkami z různých odvětví, od finančního, přes potraviny, až po kosmetiku. Jsme proto rádi, že se nám podařilo ve spolupráci s Galerií Harfa zaplnit tuto mezeru na trhu,“ uzavírá Radačovský. Podle něj je plocha vhodná prakticky pro všechny klienty a produkty, kteří dokážou zajímavě využít potenciálu 3D efektu. Vše je jen o představivosti a kreativitě klienta. Z aktuálně probíhajících kampaní je vidět, že česká studia a produkční firmy jsou na práci s těmito novými formáty připraveny.

 

Zdroj: ShrtCut Studio s.r.o.

Praha, 7. května 2024