Letošní první novinkou v portfoliu Coca-Cola HBC Česko a Slovensko jsou prémiové limonády Three Cents. Základem těchto limonád jsou čerstvé suroviny, bez konzervačních látek vyrobené původní a šetrnou technologií. Nápoje Three Cents jsou inspirovány kulturou sodabarů a řemeslnou výrobou z konce 19. století. Přinášejí neotřelé kombinace v té nejryzejší podobě. Jedinečnost vůní a chutí podtrhuje nekončící perlivost těchto nápojů. Skvěle chutnají samostatně, ale jsou zároveň nedílnou součástí pro přípravu dokonalých koktejlů a long drinků.
Společnost Three Cents založili v roce 2014 čtyři Řekové, přičemž tři z nich byli barmani. Nápoje tak vytvořili barmani v baru pro barmany – to je podstata značky. Postupně se z ní stala velmi úspěšná nápojová firma, která se svými produkty získala řadu mezinárodních ocenění. V roce 2022 firmu koupila společnost Coca-Cola HBC a propojila ji se svým podnikáním. Nyní přicházejí ultra prémiové limonády i na český a slovenský trh. Společnost Coca-Cola HBC tak i nadále pokračuje v rozšiřování svého, již širokého, portfolia nápojů 24/7, tedy pro každou příležitost v kteroukoliv část dne.
„Chceme našim zákazníkům přinášet skvělé zážitky a prémiové produkty, proto nás velmi těší, že jim může nově nabídnout řemeslné limonády Three Cents. Rozšíření portfolia právě o tyto nápoje nám výrazně rozšíří možnosti mixability se značkami našeho prémiového alkoholu. Zákazníkům pak budou dostupné v těch nejlepších barech v Česku a na Slovensku,“ uvedl Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
Samotný název značky Three Cents má zajímavý původ a odkazuje na období Velké hospodářské krize, kdy v Americe existovaly sodovkárny. V sodovkárnách si lidé objednávali obyčejnou sycenou vodu jako „Two Cents Plain“, protože to byl nejlevnější nápoj. Pokud jste do ní přidali jakoukoli příchuť, tak cena za ochucenou sodovku byla tři centy.
„V letošním roce oslavíme 10 let od založení. Náš přístup je ale stále stejný, při přípravě nápojů bere v potaz hlavně to, co barmani potřebují a jaké jsou trendy na trhu, zároveň se musí nápoj hodit k bublinkám. Zakládáme si na řemeslné výrobě, každý produkt nám projde pod rukama a před uvedením na trh se rozhodujeme, zda funguje. Jsme stále malý tým – zakladatelé jsou stále těmi, kdo připravují, ochutnávají a vyrábějí příchutě,“ vysvětluje George Bagos, spoluzakladatel a generální ředitel Three Cents.
Cílem zakladatelů bylo používat čerstvé suroviny, které by neobsahovaly žádné konzervační látky. Původní a šetrné technologie — v tom spočívá „řemeslnost“ nápojů Three Cents. V rámci portolia dostupného na českém trhu se bude jednat celkem o sedm limonád – dva z toho jsou toniky, zbytek pak ochucené limonády. Nápoje jsou dostupné pouze ve skleněných lahvích, protože tento typ obalu v sobě nejlépe udrží bublinky po nejdelší možnou dobu. A to je jeden za základních aspektů nápojů Three Cents.
Zdroj: PR Insights
Praha, 15. února 2024