Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, pořádaná společnostmi Shopsys a Sounds Good Agency nabídne 8. února od 16. hodin odpoledne v budově WPP Campusu účastníkům možnost nahlédnout do strategií pro globální růst a úspěch.
Na konferenci se představí řada předních odborníků v oboru z Česka i zahraničí včetně Jerome Poussina, Tomáše Bravermana nebo Alexandre Bonvina.
Ukázka z programu:
- Petr Andrýsek, Co-founder & CBIO v MADMONQ
Subscription: lekce z prodeje v Česku a expanze do Francie a USA
MADMONQ má jasný cíl – být globálním brandem, který řeší v gamingu opomíjené téma zdraví. MADMONQ loni prodal miliony tabletek a tržbami se blíží ke 100 milionům.
- Jérôme Poussin, Directeur Retail International, Maisons du Monde
Rozhovor: Omnichannel customer experience
Jérôme má více než 20 let zkušeností s retailem téměř ze všech zemí Evropy, v segmentech nábytku (Maisons du Monde, Bonami), módy (Celio), optika (Grand Optical) a beauty (Notino).
- Alexandre Bonvin, Founder & CEO v Audacia Group
Lessons on e-commerce in Western Europe from 15 companies
Audacia Group is a Swiss private investment firm that focuses on acquiring and consolidating e-commerce companies.
- Štěpánka Vílová, CCO ve Factcool
Jak uspět na turbulentním fashion trhu se silnou evropskou i asijskou konkurencí.
- Tomáš Braverman, ex-CEO v Heureka
Řízení týmů a týmových cílů v mezinárodním prostředí
Součástí večerního programu budou také Mastermind skupiny a řízený networking, nebude chybět ani after party.
Další informace k programu a možnost zaregistrovat se na konferenci najdete na webu konference www.ecommerceprague.cz
Zdroj: Ecommerce Prague
Praha, 21. ledna 2024