Novým generálním ředitelem skupiny Sportisimo se stal František Gregor. V tomto mezinárodním řetězci se sportovním oblečením a vybavením dosud působil jako jednatel a Chief Omnichannel Officer zodpovědný za rozvoj prodejních kanálů. Sportisimo vzniklo v Česku a v současnosti působí také na Slovensku, v Rumunsku, Maďarsku, Bulharsku a Chorvatsku.
Aktuálně provozuje přes 230 kamenných prodejen, lokalizované e-shopy a marketplace platformu. Roční obrat skupiny přesahuje 12 miliard korun a zaměstnává více než čtyři tisíce pracovníků. Předchozí generální ředitel Sportisima Richard Hodul firmu opustil na přelomu roku.
„Sportisimo úspěšně prosperuje díky blízkosti k zákazníkům a širokému výběru světových i privátních značek, což vychází z omnichannel modelu s rostoucím důrazem na e-commerce. Tuto osvědčenou obchodní strategii chceme dále rozvíjet, abychom zůstali první volbou pro zákazníky v České republice, na Slovensku i mimo ně a pomáhali jim vést aktivní životní styl,“ uvedl František Gregor s odkazem na firemní motto Život v pohybu.
Před nástupem do skupiny Sportisimo v roce 2020 na pozici E-commerce Director pracoval František Gregor v Odyssey 44 – investiční společnosti Martina Kúšika, zakládajícího partnera investiční skupiny Penta, který je od roku 2016 spolumajitelem skupiny Sportisimo.
V Odyssey 44 zodpovídal František Gregor za oblast privátních investic a ve Sportisimu působil jako jednatel a zástupce majoritního vlastníka. Svou kariéru zahájil v mezinárodní poradenské společnosti PwC.
Zdroj: SPORTISIMO s.r.o.
Praha, 11. ledna 2024