Ve čtvrtek 4. května 2023 podepsala společnost InstoreConsultingEU, která zaštiťuje unikátní soutěže Visa Czech Top Shop, Visa Slovak Top Shop a Visa Hungarian Top Shop memorandum o spolupráci s Asociací českého tradičního obchodu a zároveň partnerskou smlouvu se společnostmi Bank ID a KnowInstore, které díky svému zaměření přinesou expertízu především v oblasti digitalizace a nových technologií.
Soutěž Visa Top Shop, je a la „Michelinské“ expertní hodnocení prodejen a kvality zákaznického zážitku dle osmi stanovených kritérií.
Partnerské smlouvy za přítomnosti Markéty Němcové, country manažerky soutěže VISA Czech Top Shop podepsali v prostorách Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) Pavel Březina, předseda představenstva AČTO, Executive Director BankID Marek Růžička, Executive Director Knowinstore Pavel Kozler a Jiří Beran, manažer soutěže VISA Czech Top Shop.
„Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) sdružuje sedm tisíc prodejen. Řada z nich se nachází na venkově a svou velikostí se řadí spíše mezi malé prodejny. Je pro nás velice důležité tyto prodejny pro zákazníky zatraktivnit tak, abychom oslovili mladé lidi a lidi, kteří jsou zvyklí na moderní technologie. Spolupráce na tomto projektu je pro nás důležitá, umožnuje nám ukázat, že dokážeme udělat novou a zajímavou, moderní a technologicky vybavenou prodejnu, která přiláká nové zákazníky.“ vyjádřil se k nově vzniklé spolupráci Pavel Březina, předseda představenstva AČTO.
Technologická společnost BankID zajišťuje v ČR digitální ověření uživatelů poskytované bankami. Podpisu smlouvy se zúčastnil Executive Director BankID Marek Růžička. „Chtěl bych poděkovat za přizvání do projektu Visa Czech Top Shop, kde se budeme společně s kolegy z firmy Knowinstore zaměřovat především na aspekt digitalizace prodejen. Moc nás těší, že i tradiční retail vnímá digitalizaci jako důležitou záležitost a přináší spoustu nových inovací. Společně s kolegy budeme tuto oblast bedlivě střežit a rozdávat ceny za zajímavé nápady.“
Jak řekl Executive Director KnowInstore Pavel Kozler, svou roli vidí, podobně jako BankID, především v podpoře digitalizace českého retailového prostředí. „Jsme rádi, že se KnowInstore může spojit s dalšími partnery a společně propagovat digitalizaci a inovace v retailu, což v současné době vnímáme jako naše poslání. Rádi bychom, aby prodejny byly pro zákazníky lepší a provoz prodejen pro retailery efektivnější a zajímavější. Chceme posouvat prodejny do 21. století.“
„Jsem moc ráda, že se k a la Michelinskému hodnocení zákaznického zážitku Visa Czech Top Shop připojují noví partneři. Věřím, že společně dokážeme retail a zákaznickou zkušenost posunout zase o kousek dále.“ řekla Markéta Němcová, Country manager Visa Czech Top Shop.
Zdroj: AČTO
Praha, 17. května 2023