DPDgroup, největší balíková přepravní síť v Evropě a mateřská společnost lokální DPD mění svůj název na Geopost. Skupina se tak rozhodla pro větší zpřehlednění a zjednodušení komunikace v rámci nových strategií růstu, expanze na další světové trhy prostřednictvím akvizice nových značek a také svých závazků ohledně udržitelnosti. Lokální brand DPD tato změna nijak neovlivní, v ČR zůstává název společnosti stále DPD.
Pod značku Geopost tak nyní budou nyní spadat všechny následující klíčové oblasti:
Standardní doručování pro koncové zákazníky i firmy: doručení na adresu, doručení do boxu nebo na výdejní místa Pickup a doručování z a do zahraničí.
Specializované doručení: expertní řešení, které musí splňovat speciální požadavky jako je například doručování potravin, nebo oblast zdravotnictví.
New Commerce: vývoj integrovaných, nativních datových řešení pro e-commerce za účelem další expanze v oboru.
Geopost věří, že sjednocení pod jeden brand umožní posílení stávajících značek, snazší a rychlejší rozšiřování a také otevírání nových podnikatelských příležitostí po celém světě.
Zdroj: Rubikon PR
Praha, 4. března 2023