Wolt rozšiřuje své působení v segmentu zdravotnického zboží a navazuje spolupráci s lékárnami v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci a Hradci Králové. Služba nabízí rozvoz volně prodejných léků, doplňků stravy, vybrané kosmetiky a zdravotnických potřeb do 30 minut od odeslání objednávky. Zákazníci mohou objednávat z lékárenského řetězce AVE, poboček Chytrá lékárna, ale také od lokálních provozovatelů.
Rozšířená nabídka lékárenského zboží
Finský technologický startup Wolt, který je známý především díky rozvozu jídla z restaurací, rozšiřuje svou nabídku partnerů o další segment zboží. K dosavadním produktům, jako je například kosmetika a drogerie, potraviny, květiny, papírnictví nebo potřeby pro domácí mazlíčky se nyní přidává další nabídka lékárenského zboží. „Sortiment zahrnuje volně dostupné léky například k léčbě nachlazení nebo zmírnění příznaků alergie, domácí lékárničku a zdravotnické potřeby, produkty pro děti, vybrané druhy kosmetiky, které se běžně prodávají v lékárnách, i doplňky stravy a vitamíny,” říká Jan Foret, generální ředitel Woltu pro Českou republiku. Nabídka s rozvozem do 30 minut je dostupná v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci a Hradci Králové, do budoucna by se měla po vzoru dalšího retailového zboží rozšiřovat i do dalších regionů. Zákazníci mohou objednávat z lékárenského řetězce AVE, poboček Chytrá lékárna, ale také lokálních provozovatelů jako je například Lékárna Opletalova, či SOS Pharmacy a Drogerie.
„Chceme být nákupním centrem v kapse,” říká Wolt
Rozšiřování nejen nabídky partnerských restaurací i kaváren, ale i retailového zboží a potravin, vede ve Woltu k jednomu jasnému cíli. „Vize Woltu je stát se nákupním centrem v kapse. Chceme zákazníkům nabízet úplně stejný sortiment, který nyní hledají v klasických kamenných obchodech a centrech, až na to, že vše najdou v jedné aplikaci a s expresním doručením až ke dveřím. Díky tomu, že jsme se dokázali prosadit v rozvozu jídla z restaurací, se nyní můžeme postupně přesouvat také k dalšímu zboží,” vysvětluje Jan Foret. Společnost se kromě rozšiřování sortimentu soustředí také na zdokonalování systému a rychlosti doručování. Hned po ceně jde totiž o nejklíčovější aspekt při výběru online prodejce.
Zdroj: Communication Lab
Praha, 2. února 2023